۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 80610528
T T
۰ نفر

43 هزار ليتر سوخت قاچاق در گناباد كشف و ضبط شد

۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴
کد خبر: 80610528

گناباد- فرمانده انتظامي شهرستان گناباد از كشف و ضبط 43 هزار ليتر انواع سوخت قاچاق در شهرستان گناباد خبر داد.

سرهنگ 'رضا قدمگاهی' روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه كشفیات امسال نیروی انتظامی شهرستان گناباد در گفت و گو با ایرنا گفت:بخشی از از این سوخت قاچاق شامل 16 هزار لیتر نفت كوره است كه طی روزهای آغازین امسال كشف و ضبط شده است.

وی افزود:این میزان نفت كوره بخشی از سهمیه شهرستان گناباد بود كه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله یك دستگاه تانكر آن را قاچاق كنند.

او اظهار داشت:دو نفر قاچاقچی در رابطه با این پرونده دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.

وی گفت:در روزهای پایانی سال گذشته نیز یك دستگاه تانكر حامل سوخت نفت گاز قاچاق به میزان 27 هزار لیتر توسط نیروی انتظامی گناباد توقیف شد و دو نفر قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر شدند.

وی بیان كرد:كشف یك فقره سرقت طلا از منزل به ارزش 360 میلیون ریال و دستگیری دو نفر سارق سابقه دار و كشف یك فقره سرقت از منزل و كشف اموال مسروقه به ارزش 50 میلیون ریال و دستگیری یك نفر سارق سابقه دار دیگر از جمله عملكرد نیروی انتظامی شهرستان گناباد از ابتدای امسال تاكنون بوده است.

او گفت: نیروی انتظامی شهرستان گناباد با انجام حدود دو ماه كار اطلاعاتی كه در نوروز امسال به ثمر نشست موفق به دستگیری یك نفر قاچاقچی و كشف اشیا عتیقه مسروقه و خریداری شده توسط وی شد.

وی افزود:طبق اظهار نظر كارشناس میراث فرهنگی شهرستان گناباد بیشتر این اجناس قدیمی بوده و جنبه عتیقه دارد به طور مثال بر روی یك سنگ نوشته موجود در میان این اشیا تاریخ 1243 منقوش است.

وی انواع وسایل قدیمی آشپزخانه نظیر سینی، قاشق، چنگال، پارچ، كاسه، قوری، گلاب پاش و اتو را از جمله اشیا عتیقه كشف شده اعلام كرد.

1922/659