۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۴۷
کد خبر: 80620917
T T
۰ نفر
محور فعاليت ها در ورزش سه گانه، استعداديابي است

يزد - سرپرست فدراسيون ورزش سه گانه گفت: استعداديابي و شناسايي توانايي ها و شكوفايي آنها در ورزش سه گانه محور است و بايد هيات ها به آن توجه خاص داشته باشند.

به گزارس خبرنگار ایرنا، 'محمدعلی صبور' در مجمع عمومی سالانه هیات ورزش سه گانه استان یزد به وضعیت این ورزش در سطح كشور و استان یزد پرداخت.

وی با اشاره به اینكه با مدیریت جدید هیات ورزش سه گانه استان یزد شاهد رشد خوبی بوده ایم، خاطرنشان كرد: هیات ورزش سه گانه استان یزد از رتبه های پایانی سال های گذشته هم اكنون جزو 10 هیات برتر كشور قرار گرفته است.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه اضافه كرد: در سال های اخیر در سطح استان های كشور برای گسترش عملی این ورزش كارهای خوبی صورت گرفته ولی به هیچ وجه كافی نیست.

صبور افزود: باید همچنان برای معرفی این رشته جذاب با همكاری نهادهای مختلف و همچنین رسانه های گروهی بیش از گذشته تلاش صورت گیرد.

این مسوول تاكید كرد: خوشبختانه با فعالیت های خوب هیات استان یزد، ورزشكاران سه گانه این استان در رده های مختلف سنی در مرحله نخست مسابقه ها سه گانه در سال 91 رتبه های پایینی را كسب كردند كه در مرحله دوم، رشد داشته و در رده های بالا قرار گرفتند كه این نشان از تلاش در راستای توسعه این رشته ورزشی در استان یزد است.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه، برگزاری دوره ‌های مختلف آموزش مربیگری و داوری و همچنین برگزاری مسابقات مختلف به

خصوص در رده های سنی پایه و برگزاری دوره های استعدادیابی را برنامه های مهمی دانست كه باید ادامه یابد.

صبور گفت: با برنامه ‌ریزی ‌های دقیق و استفاده از كادری مجرب همچون سال‌ گذشته، ورزشكاران مستعد و آماده این رشته را شناسایی و بعد از آموزش و برگزاری تمرینات لازم، آنان را به جامعه سه گانه كشور معرفی تا برای استان یزد افتخارآفرینی كنند.

وی در پایان از میزبانی خوب استان یزد در برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی سه گانه ایران تقدیر كرد و گفت: اردوی تیم ملی ورزش سه گانه كشورمان در شهر یزد، بسیار خوب و با امكانات مناسب برگزار شد.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه اظهار امیدواری كرد، تیم ملی سه گانه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بتواند عنوان های

شایسته را كسب كند.

در این مجمع كه جمعی از پیشكسوتان ورزش استان یزد نیز حضور داشتند، معاون اداره كل ورزش و جوانان و رییس هیات ورزش سه گانه استان یزد سخنرانی كردند.

در پایان این مجمع از دست اندركاران و حامیان برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی ورزش سه گانه ایران در شهر یزد با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.ك/3

7536/1968

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر