۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۰
کد خبر: 80621176
T T
۰ نفر
195شعبه اخذ رأي دربردسكن جهت جمع آوري آراي انتخابات در 24 خرداد در نظر گرفته شد

كاشمر-فرماندار بردسكن اعلام كرد:در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 103 شعبه اخذ راي ثابت و سيار و در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا 92 شعبه اخذ راي براي جمع آوري آراي مردم در نظر گرفته شده است.

محمد اسماعیل یعقوب زاده امروز در گفت و گو با ایرنا افزود:مردم شهرستان بردسكن در چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند 213 نفر را به عنوان نمایندگان خود در شوراها انتخاب كنند.

وی با بیان این كه در امر برگزاری انتخابات در بردسكن بیش از دو هزار نفر با ستاد انتخابات همكاری می كنند، اظهارداشت: بیش از 75 درصد این عوامل را فرهنگیان تشكیل می دهند.

وی با بیان اینكه در شهر بردسكن هفت نفر به عنوان عضو شورا انتخاب می شوند و در شهرهای انابد و شهرآباد هر كدام پنج نفر به شورا راه می‌یابند.

فرماندار بردسكن با اشاره به اینكه هفت آبادی بخش انابد با اخذ كد روستا در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی می‌توانند برای روستای خود شورای مستقل انتخاب كنند، گفت: در مجموع در 67 روستای شهرستان انتخابات شوراها برگزار می‌شود.

یعقوب زاده اعلام كرد: تا پایان وقت اداری سومین روز مهلت ثبت نام كاندیداها در حوزه انتخابیه شهرستان بردسكن 80 نفر ثبت نام كردند كه فقط هفت نفر از شهر بردسكن و مابقی از روستاها هستند و در شهرهای انابد و شهرآباد ثبت نامی صورت نگرفته است.

وی افزود : مردم شهرستان بردسكن در چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند 213 نفر را به عنوان نمایندگان خود در شوراها انتخاب كنند.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

7497/659