۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰
کد خبر: 80625800
T T
۰ نفر
حماسه سياسي با مشاركت 50 ميليوني ملت در انتخابات تحقق مي يابد

چابهار - فرماندار گفت: حماسه سياسي با شركت 50 ميليوني ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تحقق خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ' ایرج حیدری ' روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان چابهار افزود: حماسه سیاسی ملت ایران با تحقق مشاركت حماسی و فوق تصور جهانیان و انتخاب آگاهانه رییس جمهوری با رای بالا، عظمت و حقانیت ملت ایران به رخ جهانیان خواهد كشید .

رییس هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان چابهار، حماسی سیاسی را بالاتر از مشاركت حداكثری ملت در انتخابات عنوان كرد كه با شركت آگاهانه ملت در تعیین سرنوشت خود و نظام اسلامی، مدیریت اجرایی كشور را برای حداقل 4 سال آینده تعیین خواهد كرد.

وی تصریح كرد: شركت 50 میلیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری هر نوع تهدید و توطئه ای علیه نظام اسلامی را خنثی خواهد و به دنیا خواهد فهماند كه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در هیچ شرایطی دست از حمایت از نظام خود بر نخواهد داشت.

فرماندار چابهار خاطرنشان كرد: امت اسلامی برای رسیدن به اهداف مشروع سیاسی خود به اراده جمعی نیاز دارد و ملت ایران از هر قوم و قبیله و مذهبی به پیروی از رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده در انتخابات خرداد ماه آینده ثابت خواهد كرد كه هیچ چیزی نمی تواند مانع حمایت آنان از انقلاب شود.

حیدری با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از اقوام، طوایف و مذاهب شیعه و سنی در مراسم ها و انتخابات سال گذشته، افزود: حضور گسترده و حماسی توطئه های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی و تداوم انقلاب اسلامی را بیمه و تضمین می كند.

فرماندار چابهار تصریح كرد: موقعیت و دشمن شناسی مردم و تبعیت محض از ولایت فقیه، شرایط انتخاب رییس جمهوری با حداكثر مشاركت و رای ملت را فراهم خواهد كرد كه در عرصه بین المللی و داخلی با قدرت، اهداف عالیه نظام اسلامی را تجسم عینی و عملی بخشد.

وی اظهار امیدواری كرد: با حضور و مشاركت حداكثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه آینده حماسه ای تاریخی و بی نظیر تر از انتخابات سال 88 خلق شود.

با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان 1700 داوطلب انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان چابهار نام نویسی كرده اند.

ثبت نام از داوطلبان شركت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه 26 فروردین ماه جاری در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر كشور آغاز و روز یكشنبه اول اردیبهشت خاتمه یافت.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در آخرین هفته خرداد ماه آینده در سراسر كشور برگزار می شود. ك/3

.1744/2729