۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 80626282
T T
۰ نفر
افزون بر 42 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرهاي فارس واگذار شد

شيراز- مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان فارس اعلام كرد : طي سال گذشته 42 هزار و 465 فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرهاي استان فارس واگذار شده است.

مهراب بهنام روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این انشعاب های جدید شامل 34 هزار و 88 فقره انشعاب آب و هشت هزار و 377 فقره انشعاب فاضلاب بوده كه به متقاضیان خدمات این شركت در شهرهای استان فارس واگذار شده است.

وی بیان داشت : این میزان واگذاری انشعاب، نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارای 21 درصد رشد در بخش فروش انشعاب آب و 251 درصد رشد در بخش فروش انشعاب فاضلاب بوده است.

مدیر روابط عمومی شركت آب و فاضلاب فارس گفت : شركت آبفا فارس به منظور استاندارد سازی انشعاب موجود و جلوگیری از هدر رفت آب در راستای ارائه ی خدمات مطلوب به شهروندان، در سال گذشته نسبت به پلمب 30 هزار و 157 فقره كنتور و تعویض 38 هزار و 923 فقره كنتور خراب انشعابات آب مشتركین در شهرهای استان اقدام كرده است.

بهنام از شهروندان استان فارس خواست تا با مصرف بهینه، صرفه جویی در مصرف و استفاده صحیح از خدمات آبفا شهری استان، این شركت را در ارائه ی خدمات مطلوب و مستمر یاری رسانند.

به گفته وی شركت آبفا استان فارس هم اكنون با 570 هزار فقره اشتراك آب و 33 هزار و 900 فقره اشتراك فاضلاب به شهروندان 78 شهر استان خدمات آب و فاضلاب ارائه می دهد.ك/3

677