۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 80626820
T T
۰ نفر
نيروي انتظامي در حفظ و برقراري امنيت ازهيچ تلاشي فروگذار نيست

زنجان - فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: نيروي انتظامي در حفظ ، برقراري و ارتقا سطح امنيت از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نيست.

سردار علیرضا صالحی، روز سه شنبه در مراسم تجلیل از معاونین، فرماندهان، روسای كلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی استان زنجان افزود: امنیت در استان زنجان مرهون مدیریت خوب مقام عالی این استان است.

وی با بیان اینكه پلیس نقش مهم و تعیین كننده ای در حفظ و برقراری امنیت دارد، اظهار كرد: نیروی انتظامی زنجان در سال 91 ، چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی، حضوری پررنگ در سطح استان داشت در این رابطه نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرد.

معاون عملیات مركز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: با حضور پررنگ پلیس در سطح استان زنجان، در سال 91 جرایم خشن ازقبیل 'سرقت مسلحانه و آدم ربایی' در این استان رخ نداد.

سرهنگ اسماعیل اسماعیلی افزود: در كشفیات موادمخدر، سلاح و كالای قاچاق، مسایل امنیت اجتماعی، دستگیری سارقین و اراذل و اوباش، كنترل فضای مجازی و كاهش تصادفات فوتی، پلیس زنجان عملكرد خوب و قابل قبولی را داشت كه درخور تحسین است.

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی استان زنجان در برخورد با اراذل و اوباش هیچگونه اغماضی نخواهد داشت، اظهاركرد: پلیس با توانمندی بالایی كه دارد هرگز اجازه شرارت و قدرت نمایی را به كسی نداده و طبق قانون با برهم زنندگان نظم و امنیت درجامعه برخورد سخت و قاطع خواهد كرد.

اسماعیلی افزود: گشت های موتوری پلیس 110 فرماندهی انتظامی استان زنجان كه از ایام تعطیلات سال نو راه اندازی و بكارگیری شد دو هزار 419 مورد ماموریت محوله از سوی مركز فوریت های پلیسی را انجام دادند.

وی یادآور شد: این فرماندهی در راستای اجرای طرح نوروزی، چهارهزارو 495 نیرو را با 243 دستگاه خودرو و 206 دستگاه موتور سیكلت بكار گرفت تا امنیت لازم را با دقت بیشتری حفظ و برقرار كند.

اسماعیلی با بیان اینكه استان زنجان نیز یكی از استان های امن كشور محسوب می شود افزود: زنجان، با احتساب منطقه كیش پارسال پنجمین استان امن كشور بود كه با تلاش های انجام شده هم اكنون در رتبه چهارم جای گرفته است.

597/596