۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 80628500
T T
۰ نفر
فرماندار بوكان: حضور مردم در انتخابات باعث مايوس شدن دشمنان مي شود

بوكان، مهاباد - فرماندار بوكان گفت: حضور باشكوه مردم در انتخابات امسال باعث تثبيت نظام و مأيوس شدن دشمنان مي شود.

حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه شواری اداری این شهرستان اظهار كرد: وظیفه همه مسوولان است كه بستری مناسب برای حضور پر شور مردم و خلق حماسه ای سیاسی در عرصه انتخابات فراهم كنند.

وی در مورد نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان در سال گذشته تحریم گسترده ای بر علیه ایران انجام دادند و خواستند با این روش بین مردم و نظام فاصله ایجاد كنند.

عباسی افزود: با وجود تلاش فراوان دشمنان، اما نهایتاً ملت ایران به لطف خداوند از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهند كرد.

وی اظهار كرد: همچنانكه رهبر معظم انقلاب فرمودند در سال حماسه اقتصادی باید همه به سوی تولید و خودكفایی گام برداشته و با تكیه بر اقتصاد مقاومتی نیازهای خود را برآورده كنیم.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود بر تكریم ارباب رجوع و برخورد همراه با صبر و حوصله با مردم و همچنین اتمام پروژه های عمران شهری تأكید كرد و و خواستار برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

امام جمعه بوكان نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیام های زیادی را در خود نهفته دارد كه باید مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در مورد حماسه سیاسی اظهار كرد: حماسه سیاسی یعنی مردم در انتخابات حضوری گسترده و آگاهانه داشته باشند و توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی كنند.

نماینده مردم بوكان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه افزود: در عرصه اقتصادی باید در سه جبهه رفع ركود اقتصادی، كنترل تورم و خنثی كردن اثر تحریم ها تلاش كنیم.

محمدقسیم عثمانی افزود: فشار دشمن غیرقابل اجتناب است و در این میان باید با دوراندیشی و مدیریت سعی كنیم كمترین فشار به مردم بخصوص قشر كم درآمد وارد شود.

عضو كمسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار كرد: از جنبه سیاسی نیز باید همزمان در سه جبهه مبارزه با فتنه گران، جریان برانداز و ضد انقلاب مقابله كرد.

7510/584/581