۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 80631607
T T
۰ نفر

ديدگاه هاي مردم ياسوج در مورد انتخابات پيش رو

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 80631607
ديدگاه هاي مردم ياسوج در مورد انتخابات پيش رو

ياسوج - قشرهاي مختلف مردم ياسوج نظرات و ديدگاه هاي خود در مورد انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري، شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري را اعلام كردند.

در 24 خرداد امسال دو انتخابات مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود كه حضور حداكثری مردم در این دو انتخابات نظام اسلامی را برای سال های متمادی در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می كند.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادی مردمی برای اداره امور شهر و روستاهای كشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شرایط داخلی و بین المللی ایران اهمیت ویژه ای دارد و این رویداد مهم را از سایر انتخابات گذشته متمایز كرده است.

با توجه به رحلت آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری انتخابات این مجلس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یكی از بازاریان یاسوج می گوید: تعدد كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گزینش فرد اصلح را با مشكل مواجه می كند.

'حسن اكبری' می افزاید: با توجه به شرایط كنونی اقتصاد كشور از رییس جمهور منتخب در انتخابات پیش رو انتظار می رود تا حد امكان برای كاهش این مشكل اساسی اقدام كرده و راهكارهای مناسب ارائه دهد.

یكی از دانشجویان رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج می گوید: پیش بینی می شود تعداد نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به چهار یا پنج نفر كاهش یابد.

'رضا حسن زاده' می افزاید: هوشیاری، بصیرت و عمل به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح ترین فرد در هر سه انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ضروری است.

یكی از معلمان یاسوجی می گوید: كاندیداهای انتخابات پیش رو و طرفداران آنها از هرگونه اختلاف و تعصبات بیجای قومی، قبیله ای، حزبی، جناحی و گروهی و بی احترامی به سایر رقیبان پرهیز كنند.

'علی رضایی' می افزاید: انتخابات پیش رو اهمیت خاصی دارد و مایه آبرو و عزت ایران اسلامی در مجامع بین المللی است.

یك پزشك یاسوجی می گوید: نامزدهای انتخابات پیش رو و هواداران آنها هنگام تبلیغات انتخاباتی وحدت و همدلی را سرلوحه كار خود قرار دهند زیرا مقام معظم رهبری به طور مكرر به موضوع مهم اتحاد اشاره می كنند.

'جواد بهروزپور' می افزاید: كاندیداها رقابت قانونی و سالم با یكدیگر داشته باشند و حدود و اخلاق اسلامی را رعایت كرده و این نكته مهم را به طرفداران خود نیز گوشزد كنند.

یك بانوی خانه دار یاسوجی می گوید: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب درصدد برگزاری كمرنگ انتخابات 24 خرداد امسال در ایران هستند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند كرد.

'زهرا محمدحسینی' می افزاید: به لطف الهی و به كوری چشم دشمنان قشرهای مختلف ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات پیش رو این نقشه شوم استكبار جهانی را نیز خنثی می كنند.

یك دانش آموز دبیرستانی یاسوج می گوید: در مورد اهمیت چشمگیر انتخابات و لزوم مشاركت گسترده در آن همین بس كه تامین كننده مقبولیت، مشروعیت، كارآمدی، امنیت و استقلال نظام، انقلاب و كشور است.

سید 'احسان سلیمانی' می افزاید: انتخابات مظهر حماسه سیاسی است و هر چه قدر حضور ملت ایران در آن گسترده تر و پرشورتر باشد عزت، عظمت و اقتدار كشور در مجامع بین المللی نیز افزایش می یابد.

566/671/7535