۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 80640267
T T
۰ نفر
گردهمايي مجمع خيرين سلامت خراسان رضوي در مشهد برگزار شد

مشهد - نخستين گردهمايي مجمع خيرين سلامت خراسان رضوي با حضور جمعي از خيرين حوزه بهداشت و درمان روز پنجشنبه در تالار هاشمي نژاد بيمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی هدف از این گردهمایی را تجلیل از خدمات نیكوكاران در حوزه سلامت و ترویج فعالیت خیرین در بخش بهداشت و درمان با هدف كمك به مردم و بیماران عنوان كرد.

دكتر مرتضی احتشام فر افزود: هم اكنون دفاتر خیرین سلامت استان خراسان رضوی علاوه بر مشهد در پنج شهر كاشمر، تربت جام، بردسكن، فریمان و قوچان این استان فعال است.

وی گفت: خیرین شهرهای مذكور در كمتر از یكسال، تاكنون 30 میلیارد ریال برای احداث بیمارستانها، مراكز درمانی و بهداشتی و تجهیزات پزشكی كمك كرده اند.

وی تعداد خیرین ثبت نام شده در حوزه سلامت خراسان رضوی را حدود پنج هزار نفر عنوان كرد و افزود: افزون بر 150 نفر از این تعداد فعال بوده و در اجرای پروژه های مختلف بهداشتی و درمانی یاری رسان هستند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز دراین گردهمایی گفت: كمك به درمان مردمی كه برای مداوای بیماری خود تحت فشار هستند، نزد خداوند اجر و منزلت والایی دارد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر افزود: هم اكنون بسیاری از بیماران و خانواده های انان از پرداخت هزینه های درمان بیماریهایی مانند سرطان و قلب و عروق ناتوانند و كمك به این افراد از ضروریات است.

وی خاطر نشان كرد: خیرین سلامت با ساخت بیمارستان و مراكز درمانی تاكنون اقدامات شایان توجهی در راستای كمك به درمان بیماران و همچنین ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در سطح كشور انجام داده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای همكاری و رفع موانع و مشكلات خیرین سلامت از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد./2

7487 /664