۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 80646731
T T
۰ نفر
مدير فني تيم ملي گلبال زنان: قهرماني آسيا دور از دسترس نيست

قزوين- مدير فني تيم هاي ملي گلبال جوانان و نوجوانان بانوان كشور گفت: با توجه به تجربه مناسب، آمادگي خوب و انگيزه بالاي ملي پوشان، قهرماني تيم جوانان ايران در مسابقات پاراآسيايي مالزي دور از دسترس نيست.

'مژگان كربی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه حریفان سرسختی در آسیا داریم اما به توانایی های تیم خود نیز ایمان داریم.

وی با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم های ملی گلبال جوانان و بانوان در رشت، گفت: گلبالیست های حاضر در این اردو همگی از آمادگی خوب و مناسبی برخوردار بودند كه این مساله برای كادر فنی تیم امیدواركننده است.

مدیر فنی تیم های ملی گلبال جوانان و نوجوانان بانوان كشور گفت: ملی پوشان تا حضور در مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی پنج مرحله اردوی دیگر را نیز پشت سرخواهند گذاشت.

كربی، از ژاپن، چین و كره جنوبی به عنوان مهم ترین حریفان تیم ملی گلبال ایران در مسابقات پاراآسیایی یاد كرد و گفت: ملی پوشان با شیوه بازی این تیم ها به خوبی آشنا هستند.

وی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی گلبال جوانان را همگی با انگیزه و برخوردار از تجربه لازم دانست و افزود: با توجه به اینكه ملی پوشان جوان كشور پیش از این در قالب تیم نوجوانان ایران سابقه شركت در این رقابت ها را دارند، به لحاظ تجربی مشكلی در این مسابقات نخواهیم داشت.

مدیر فنی تیم های ملی گلبال جوانان و نوجوانان بانوان كشور در خصوص تیم نوجوانان نیز گفت: مرور كارهای تاكتیكی و آموزشی را برای بازیكنان این تیم در دستور كار قرار داده ایم.

كربی با بیان اینكه از تیم نوجوانان خود در مسابقات پاراآسیایی توقع زیادی نخواهیم داشت، در پایان افزود: این تیم برای كسب تجربه به مالزی می رود اما تلاش می كنیم تا تیمی خوب و آماده را روانه این مسابقات كنیم.

مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

7392/ 1644