۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8064862
T T
۰ نفر

رژیم صهیونیستی رزمایش دفاع مجهول برگزار می کند

۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8064862
رژیم صهیونیستی رزمایش دفاع مجهول برگزار می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/18 سیاسی رژیم صهیونیستی از امروز/یکشنبه / یک رزمایش دفاع مجهول را برای به آزمون گذاردن امداد رسانی به صهیونیستها در شرایط جنگی اجرا می کند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ایهود باراک وزیر جنگ این رژیم صبح امروز گفت که رزمایش سوریه ، لبنان و یا حزب الله را هدف قرار نخواهد داد.
بنابر این گزارش، باراک افزود: جبهه شمال به طور اخص حساس هست، اما ما قصد انجام یک عملیات جنگی را نداریم و این را طرف مقابل (سوریه یا حزب الله ) هم می داند و بر این باوریم که طرف مقابل هم قصد انجام یک عملیات نظامی را ندارد.
وی تاکید کرد: ما در هر صورت آماده رویارویی با هرگونه تحول نظامی در منطقه هستیم .
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی متذکر شد: در جنگهای امروز، تجهیز عقبه جنگ ، عنصری اساسی برای پیروزی به شمار می آید.
وی تاکید کرد که این رزمایش با به کار بستن درسهای مهمی که از جنگ لبنان گرفته شد، برگزار می شود.
معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به رادیو نظامی این رژیم گفته است که رزمایش برای به اجرا گذاردن چگونگی کارکرد خدمات امدادی به دانش آموزان انجام می شود.
در این رزمایش، عملیات جنگی شبیه سازی شده همراه با حملات شیمیایی، حملات موشکهای متعارف و موشکهایی که از سوریه یا لبنان پرتاب می شوند، به نمایش در خواهد آمد و ارتش، پلیس، آتش نشانی، بیمارستانها، سرویسهای امدادی در آن مشارکت دارند .
روز سه شنبه این هفته نیز در سراسر خاک فلسطین اشغالی به مدت یک دقیقه آژیرهای خطر به صدا در خواهد آمد.
شکست حقارت بار رژیم صهیونیستی که پیشرفته ترین ارتش خاورمیانه را در اختیار دارد از رزمندگان مومن حزب الله در تابستان 2006 ، این رژیم را به بازنگری در توانائیهای نظامی اش واداشته است .
صویر** 1591 1549** شماره 042 ساعت 11:48 تمام
۰ نفر