۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 80649302
T T
۰ نفر

دماوند، تهران بزرگ- فرماندار شهرستان پرديس گفت: ملاقات هاي عمومي و ديدارهاي چهره به چهره دولت عدالت محور، سنت حسنه اي است كه در دولت هاي نهم و دهم بين مسوولان نهادينه شد.

' ایرج بیگدلو' روز چهارشنبه در جلسه عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان پردیس كه در مسجد جامع شهر بومهن برگزار شد، این ملاقات ها را در همدلی و صمیمیت بین مردم و مسوولان و در نهایت پیوند و انسجام ناگسستنی بین آنان موثر خواند و افزود: برنامه ملاقات مردمی نمادی از عدالت محوری در دولت نهم و دهم است.

وی ادامه داد: ملاقات های عمومی دولت خدمتگزار به مدیران ارشد نیز تسری پیداكرده است ؛ از این رو آنان درصدد رفع دغدغه ها و مشكلات مردم هستند.

نماینده عالی دولت در پردیس رفع مشكل افراد را در تحكیم بخشی رابطه مردم و مسوولان موثر خواند و گفت: دیدارهای چهره به چهره مردم با مسوولان یك سنت حسنه و حركتی ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه با توجه به اهداف عالیه كشور، مطلوب است كه بین مسوولان حفظ و نهادینه شود.

بیگدلو تصریح كرد: مسجد به عنوان یكی از مهمترین پایگاه های حكومت اسلامی از صدر اسلام مطرح بوده و حتی این سنت را در دوران پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نیز مشاهده می كنیم.



* استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان پردیس

فرماندار پردیس به اهمیت موضوع امنیت در شهرستان پردیس و شهر بومهن اشاره كرد و گفت: در این بازدید یكی از مهم ترین مطالبات مردم در بخش تامین امنیت در سطح شهرهای این شهرستان بود كه مورد توجه قرار گرفت.

بیگدلو گفت: اكنون مشكلات امنیتی در شهرستان پردیس در چند كلانتری رفع می شود؛ در حالی كه یك شهرستان نیازمند فرماندهی نیروی انتظامی است تا خدمات امنیتی بیشتری را برای مردم شهرستان فراهم كند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و رایزنی ها، زمینه استقرار فرماندهی انتظامی در شهرستان از سوی استان فراهم شده و با تهیه مكانی، مشكل امنیتی نیز رفع خواهد شد.

این مقام مسوول به توسعه شهری پردیس اشاره كرد و افزود: پردیس یك شهرستان نوپا است كه در درجه اول باید آسیب شناسی شود و بعد از آن مطالبات مردمی و شهری مرتفع شود كه این مهم در دستور كار مسوولان قرار دارد.

وی به بخش مسكن مهر پردیس اشاره كرد و گفت: شهرستان پردیس نیز در بخش اجرای پروژه مسكن مهر اقدامات ارزشمندی انجام داده كه با توجه به اولویت بندی و نیز واریز نقدینگی از سوی متقاضیان، واحدها واگذار می شود.

تهرام/7246/1457///
۰ نفر