۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸
کد خبر: 80653618
T T
۰ نفر
معاون تبليغ حوزه:همايش گروه هاي تبليغي حوزه هاي علميه برگزار مي شود

قم ـ معاون تبليغ و آموزش هاي كاربردي حوزه هاي علميه از برگزاري همايش گروه هاي تبليغي حوزه هاي علميه با مشاركت تشكل هاي و گروه هاي تبليغي حوزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمد حسن نبوی' روز یكشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این همایش روز پنجشنبه 26 اردیبهشت امسال در سالن مدرسه دارالشفای قم برگزار می شود.

وی گفت: در این همایش كلیه معاونین تبلیغ استان ها شركت كرده ودر آن با ظرفیت های تشكل ها و گروه های تبلیغی آشنا شده و به تبادل نظر می پردازند.

نبوی گفت: گروه ها و تشكل های تبلیغی گروه هایی هستند كه در زمینه های خاص از جمله در مناطق فرقه نشین، عرصه های دانش آموزی و دانشجویی، اماكن عمومی از جمله مترو، پارك ها و پاساژها و ورزشگاه ها و فضای وب فعالیت تبلیغی دارند.

وی ادامه داد: تاكنون 105 گروه تبلیغی ثبت شده اند كه در نمایشگاهی كه در صحن جواد الائمه(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است، 30 گروه از آنان شركت كرده و به ارایه فعالیت های خود پرداخته اند.

نبوی هدف از شركت این گروه ها در این نمایشگاه ها را آشنایی این گروه ها با یكدیگر و پرهیز از موازی كاری آنان ذكر كرد و افزود:این گروه های ظرفیت تبلیغی حوزه های علمیه هستند كه باید با هم آشنا شده و هم افزایی كنند.ك/2

569 / 380/