۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۰۲
کد خبر: 80654318
T T
۰ نفر

دولت در گسترش فعاليت هاي ورزشي دانش آموزان خيلي جدي است

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۰۲
کد خبر: 80654318
دولت در گسترش فعاليت هاي ورزشي دانش آموزان خيلي جدي است

يزد - رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان يزد گفت: دولت در زمينه گسترش فعاليت هاي ورزشي دانش آموزان طي سال هاي اخير خيلي جدي عمل كرده و كارهاي بزرگي در ابعاد سخت افزاري و نرم افزاري صورت گرفته است .

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا ، ' حسین رضایی ' در جمع مربیان ورزشی مدارس شهرستان مهریز افزود: اكثر مدارس استان دارای امكانات مورد نیاز ورزشی برای دانش آموزان دختر و پسر است.

وی ادامه داد: مربیان ورزشی كارآزموده با دلسوزی و با همكاری سایر متولیان امر در آموزش و پرورش برای انجام فعالیت های ورزشی و حضور موثر دانش آموزان در طول سال فعالیت مضاعف دارند .

رییس اداره تربیت بدنی اداره كل آموزش و پرروش استان یزد اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به تفكیك دختران و پسران ، حضور تیم های دانش آموزی یزد در مسابقات كشوری و برگزاری دوره های متعدد آموزشی از جمله فعالیت های صورت گرفته می باشد .

رضایی از موضوع های مهم عرصه تعلیم و تربیت را گسترش فعالیت های ورزشی در بین تمامی سنین و پایه های تحصیلی در همه مقاطع و توجه به تامین سلامتی و نشاط دانش آموزان ذكر كرد.

وی یكی از مهمترین و موثر ترین رسالت های اصلی آموزش و پرورش را شكوفا كردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها و بخصوص ورزشدانست كه در این راستا آموزش و پرورش استان برنامه های مطلوبی را برای دانش آموزان برگزار و زمینه شركت و حضور آنها را در مسابقات استانی و كشوری فراهم كرده است .

رضایی گفت: بدون شك پیشرفت ورزش در استان یزد متاثر از ورزش دانش آموزی است و لذا باید روز به روز شاهد شكوفایی استعدادهای دانش آموزان در قالب رشته های مختلف باشیم .

وی تاكید كرد: باید امكانات مورد نیاز در تمامی رشته های ورزشی دانش آموزی و نیز زیر ساخت های ورزش را در اختیار ورزش دانش آموزی قرار دهیم تا در آینده شاهد رشد و شكوفایی ورزش باشیم .

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد با بیان استعداد بسیار زیاد دانش آموزان استان و مهریز در ورزش و كسب مقام های متعدد كشوری و استانی در ورزش مدارس بر تقویت امكانات و تجهیزات ورزشی در سطح مدارس تاكید ك2

7541/1968