۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴
کد خبر: 80655404
T T
۰ نفر
نداشتن خانه تنيس روي ميز ، مهمترين كمبود اين رشته ورزشي در مازندران است

ساري - رئيس هيات پينگ پنگ مازندران گفت: نداشتن خانه تنيس روي ميز در شهرهاي مختلف مازندران ، مهم ترين كمبود اين رشته ورزشي پر طرفدار و جذاب است.

' عباس زعفری ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه تنیس روی میز شهرهای ساری و بابل در حال احداث است، اما باید در دیگر شهرهای استان كه این ورزش در آن ها با حضور پرشور علاقه مندان برگزار می شود نیز مكان های تخصصی مورد نیاز ورزشكاران راه اندازی شود.

وی بیان داشت : در 19 شهر مازندران ، این رشته به طور جدی و در تمامی رده های سنی برگزار می شود و با توجه به حضور مربیان تحصیل كرده و آشنا به علم روز این ورزش ، در انتظار ظهور نسل جدید پینگ پنگ مازندران هستیم .

رییس هیات پینگ پنگ مازندران افزود: برخی گمان می كنند تنیس روی مازندران فقط مختص به برادران عالمیان و یا خانواده عمرانی است در حالی كه در حال حاضر نفرات مختلف مازندران در تیم ملی رده های مختلف سنی پینگ پنگ حضور دارند و خود را برای رسیدن به سطوح اول كشور آماده می كنند.

زعفری به حضور ورزشكاران مازندران در رقابت های جهانی فرانسه اشاره كرد و گفت: در این رقابت ها ، ' نیما و نوشاد عالمیان ' و محجوبه عمرانی ' به عنوان نمایندگان مازندران حضور خواهند داشت.

وی احتمال كسب عنوان توسط پینگ پنگ بازان مازندران در این رقابت ها را بسیار اندك دانست و افزود: به رغم بخت كم این ورزشكاران برای رسیدن به مدال ، امیدوار به حضور موفق نمایندگان تنیس روی میز مازندران در حضور برترین های جهان هستیم.

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران همچنین به حضور نمایندگان استان در رقابت های جایزه بزرگ پینگ پنگ بسیج كشور اشاره كرد و گفت: در این رقابت ها كه به میزبانی تهران برگزار می شود ، 'مهدی رسولی '،'بهراد عالمیان' ، 'امیرحسین رزاق نیا' ، ' حسین ولی نژاد' و 'علی اكبر شعاری' به عنوان نماینده مازندران شركت خواهند كرد . ك/3

7331/1654