۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 80659453
T T
۰ نفر
تفت بعلت روستاهاي زياد نيازبه تدابير بيشتري براي انتخابات دارد

مدير كل سياسي و انتخابات استانداري يزد گفت:شهرستان تفت با توجه به برخورداري از شوراهاي اسلامي روستايي متعدد نيازمند تدبير مضاعف و برنامه ريزي لازم براي برگزاري مناسب و شايسته انتخابات پيش روست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تقوایی با حضور در محل فرمانداری با اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت دیدار و در جریان آخرین مسائل و نیازهای شهرستان برای برگزاری هر چه باشكوه تر انتخابات قرار گرفت.

وی هدف از حضور در شهرستانها را بررسی آخرین مسائل و نیازهای ستادهای انتخابات شهرستانها عنوان كرد و افزود: شهرستان تفت با توجه به برخورداری از شوراهای اسلامی روستایی متعدد نیازمند تدبیر مضاعف و برنامه ریزی لازم برای برگزاری مناسب و شایسته انتخابات پیش رو ست و مسئولان ستاد انتخابات شهرستان باید همه تلاش خود را در این رابطه به كار گیرند.

وی با بیان اینكه همه نشانه ها از برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده حكایت دارد اظهارامیدواری نمود با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بار دیگر شاهد خلق حماسه ای عظیم در تاریخ پرشكوه انقلاب اسلامی باشیم.

فرماندار تفت نیز در این دیدارضمن خیرمقدم به اعضای ستاد انتخابات استان یزد از آمادگی كامل شهرستان تفت برای برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات خبر داد و گفت: چشم جهانیان به برگزاری انتخابات 24 خردادماه در ایران اسلامی دوخته شده است و مطمئنیم با بصیرت و آگاهی مردم شریف، حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) رقم خواهد خورد.

'ابوالقاسم دهقان' با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان تفت و ارائه گزارشی از آن اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان تفت اندیشیده شده است و مشكل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

در ادامه این دیدار مسئولان كمیته های امنیتی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت و بخشداران شهرستان به بیان روند اقدامات صورت گرفته و نیازهای خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.ك/2

7547/1968