۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 80660507
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد:مردم با همدلي و هوشياري در انتخابات شركت كنند

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مردم بايد با همدلي و هوشياري و با در نظر گرفتن مصالح نظام و انقلاب مقدس اسلامي در انتخابات آينده شركت كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت ا... ' محمد رضا ناصری ' امروز در خطبه های نمازجمعه به توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره كرد و افزود: همه باید با درك شرایط زمانی و بدور از اختلاف وارد عرصه انتخابات شوند.

وی اظهاركرد: دشمنان كه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه خورده اند همواره به دنبال ایجاد اختلاف هستند و لذا باید با هوشیاری و وحدت كلمه در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش كرد.

امام جمعه یزد در ادامه به 27 اردیبهشت ،روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره و گفت: باید به نحو درست از مقوله ارتباطات و فضای پیشرفته استفاده كرد و مراقب توطئه دشمنان ضد انقلاب اسلامی در فضای مجازی بود.

وی از خانواده ها خواست تا در نحوه استفاده فرزندان خود از فضای مجازی و اینترنت، دقت داشته باشند تا درست استفاده شود.

ناصری با اشاره به اهمیت راه اندازی اینترنت ملی در كشور ،خواستار پیگیری آن ازسوی مسوولان و متولیان امر شد كه نقش مهمی می تواند در كشور و بحث ارتباطات درست ایجاد كند.

امام جمعه یزد همچنین به هفته میراث فرهنگی و صنایع دستی اشاره و بر اهمیت آن تاكید كرد و خواستار حفظ مواریث تاریخی ، فرهنگی و معنوی شد.

ناصری به روز بهره وری و استفاده درست و بهینه از منابع مختلف نیز اشاره و خاطرنشان كرد: از راه های تحقق كمك به اقتصاد ملی در استفاده درست از منابع ، تولید با كیفیت و جلوگیری از اسراف و تبذیر است.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان فضائل ماه رجب و ایام اعتكاف از مردم خواست تا در این ماه پرخیر و بركت در جهت استفاده مطلوب از لحظات نورانی آن بهره گیرند .ك2

7536/1968/ 640
۰ نفر