۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۷
کد خبر: 80660790
T T
۰ نفر
امام جمعه اروميه : حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي حماسه سياسي را رقم مي زند

اروميه - نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت :حضور پرشور توام با آگاهي و بصيرت مردم در انتخابات آينده، حماسه سياسي را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی روز شنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : همانگونه كه مردم ایران برای حضور حماسی در انتخابات برنامه ریزی می كنند، دشمنان نیز در تلاش هستند تا شیرینی انتخابات آینده را به كام ملت ایران تلخ كنند.

وی اضافه كرد : استكبار جهانی با همكاری شكست خوردگان فتنه 88 وارد عمل شده اند تا این انتخابات نتیجه مورد نظر نظام را نداشته باشد ، لذا طلب می كند ملت ایران در انتخابات آینده با هوشیاری و دقت عمل بیشتری وارد میدان شوند.

امام جمعه ارومیه تاكید كرد: امروز حجت بر همگان تمام شده است، رهبر معظم انقلاب تكلیف همه مردم اعم از انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان را روشن فرموده اند، در صوریتكه همه آحاد ملت از رهبر معظم انقلاب تبعیت كنند به یقین حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حسنی یادآور شد : ملت ایران در كنار حضور پرشور در انتخابات باید دقت لازم را نیز در گزینش افراد داشته و به كسی رای بدهند كه حداقل معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب را داشته باشد.

وی گفت : در صورت حضور پرشور مردم و انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری، تمام نقشه های دشمنان نقش برآب خواهد شد و ملت ایران یكبار دیگر پیروزی دلچسب و شیرینی را تجربه خواهند كرد.

امام جمعه ارومیه تاكید كرد : با برگزاری انتخابات با شكوه و نتیجه بخش، مسلما تحریم ها و تهدید های دشمنان نیز بلااثر شده و استكبار جهانی بیش از هر زمان دیگری مایوس و ناامید خواهد شد.

8135/583