۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 80669830
T T
۰ نفر
ترتيب پخش برنامه هاي تلويزيوني و راديويي نامزدهاي انتخاباتي مشخص شد

تهران- زمان و ترتيب حضور 8 نامزد انتخابات رياست جمهوري براي اعلام برنامه هاي خود در راديو و تلويزيون جمهوري اسلامي روز جمعه با انجام قرعه كشي در محل سازمان صدا و سيما مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این مراسم عصر جمعه با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی ، اعضای كمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و نیز سید عزت الله ضرغامی رییس صدا و سیما در ساختمان شیشه ای این سازمان برگزار شد.

برای انجام این قرعه كشی 8 گوی سبز رنگ در گردونه درنظر گرفته شده بود.ابتدا تقی سهرابی مدیر كل روابط عمومی صداو سیما اسامی نمایندگان نامزدها را بصورت قرعه كشی اعلام و سپس نمایندگان هركدام با گرداندن گردونه و خارج كردن یكی از شماره های 11 تا 18 شماره ای را به نامزد انتخاباتی مورد نظر خود اختصاص می دادند.

از آنجا كه صدا و سیما پیش از این جدول پخش برنامه های تبلیغاتی را به تفكیك رادیو و تلویزیون، مشخص و شماره های 11 تا 18 را در آن قید كرده بود با انجام این قرعه كشی نام هریك از این نامزدها در جدول یاد شده قرار می گرفت.

در این مراسم شهرام گیل آبادی به نمایندگی از محسن رضایی، شاهین محمدصادقی به نمایندگی از علی اكبر ولایتی، مهدی ذاكری به نمایندگی از محمدباقر قالیباف، حسین رحمانی به نمایندگی از غلامعلی حدادعادل، محمدزهیر غرضی به نمایندگی از محمد غرضی ،فرشید گلزاده نماینده محمدرضا عارف ، علی باقری نماینده سعید جلیلی و محمد رضا نعمت زاده به عنوان نماینده حسن روحانی در این جلسه حضور داشتند.

براساس قرعه كشی انجام شده، محسن رضایی ساعت 20 چهارم خرداد ماه مقابل دوربین شبكه 1 سیما به صورت انفرادی حاضر می شود . در روزهای بعد به ترتیب تا 9 خرداد آقایان سعید جلیلی ، علی اكبر ولایتی،حسن روحانی،محمد باقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل مقابل دوربین حاضر می شوند و روزهای 11 و 13 خرداد نیز طبق برنامه زمان بندی شده به حضور آقایان محمد رضا عارف وسید محمد غرضی اختصاص یافت.

پخش مستند نخست نامزدهای انتخاباتی از 13 خرداد، ساعت 20 و ده دقیقه با مستند محسن رضایی آغاز می شود و ساعت 23 و 30 دقیقه همان شب نیزمستند سعید جلیلی پخش می شود.

14 خرداد، مستندهای ولایتی و روحانی ، 16 خرداد، مستند های قالیباف و حدادعادل و 18 خرداد نیز به پخش مستندهای عارف و غرضی اختصاص یافت.

براساس این جدول زمان بندی شده ، پخش برنامه های تلویزیونی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبكه های 1، 2، 3 و 4 همچنین شبكه خبر و جام جم سیما تا 22 خرداد ماه ادامه می یابد .

فراهنگ(3) 2025 *9103
۰ نفر