۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 80686273
T T
۰ نفر
انتخاب فرد اصلح، توطئه هاي دشمنان نظام را خنثي مي كند

اروميه - فرمانده سپاه شهداء آذربايجان غربي گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات آينده رياست جمهوري مي تواند منجر به خنثي شدن توطئه هاي دشمنان شود.

سردار عابدین خرم روز پنجشنبه در نشست جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارومیه افزود: وظیفه اصلی ما حضور حداكثری با تمام توان در پای صندوق های رای است و هر قشری باید در بخش خود برای این حضور گسترده تلاش كند.

وی اظهار كرد: راهبردهای اصلی در انتخابات پیش رو حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای و شایسته گزینی است كه باید دانشگاه ها و مراكز آموزشی و فرهنگی به معرفت افزایی جوانان در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

سردار خرم تاكید كرد: شركت در انتخابات یك وظیفه و تكلیف ملی، میهنی و دینی است، همه باید برای حفظ نظام، ارزش های والای انقلاب و آرمان های شهداء و امام شهداء در صحنه حاضر شویم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: دشمن در صدد كاهش مشاركت مردم در انتخابات است و سعی در ایجاد تردید و یاس در میان مردم ایران دارد و در این زمینه از هیچ تلاش و سرمایه گذاری دریغ نخواهد كرد.

وی با تقدیر از فعالیت بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی گفت: برنامه هایی كه قشر بسج جامعه زنان در بخش های مختلف فرهنگی، تربیتی و علمی دارند، برنامه هایی خوب و در خور تحسین است كه می تواند نقش موثری در جمعیت تحت پوشش خود داشته باشد.

سردار خرم با تاكید بر مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمنان یادآوری كرد: همه مسوولین نظام اعم از فرهنگی و اجتماعی باید نسبت به مقوله فرهنگی حساسیت لازم را نشان داده و تلاش كنند احكام اسلامی و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منكر در جامعه به درستی اجرا شود.

7125/583/245
۰ نفر