۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 80686964
T T
۰ نفر

شركت در انتخابات جنگ سياسي با استكبار جهاني است

۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 80686964
شركت در انتخابات جنگ سياسي با استكبار جهاني است

نوشهر - امام جمعه نوشهر با اشاره به توطئه هاي مختلف دشمن گفت: شركت گسترده مردم در انتخابات، تيري به سمت دشمنان انقلاب اسلامي و جنگ سياسي با استكبار جهاني مي باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام ' محمود مشایخ ' در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر با اشاره به اهداف دشمن در این دوره از انتخابات افزود: نخست دشمن خواستار عدم حضور مردم و در مرحله بعد حضور كمرنگ در انتخابات 24 خرداد است تا جلوی خلق حماسه سیاسی را بگیرد.

وی اظهار كرد: مردم باید با دقت و مشورت همراه با بصیرت به انتخاب افراد اصلح كاندیدای ریاست جمهوری و شوراها اقدام كنند كه اگر دچار اشتباه شویم قابل جبران نخواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال فرصتی برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی كه الگویی برای مردم آزاده جهان است می باشد و ما باید با حفظ هویت اسلامی در انتخابات شركت كنیم و توطئه دشمن را خنثی كنیم.

امام جمعه نوشهر نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی پر اهمیت خواند و افزود: در انتخابات كه مظهر خود باوری است اراده مردم نقش دارد كه مردم با شركت در انتخابات مسوولان كشور و شهر خود را انتخاب می كنند.

وی خواستار انتخاب افراد اصلح از سوی مردم شد و خصوصیات فرد اصلح را قابل اعتماد، خدمتگزار، صالح، بصیر، آگاه و مقاوم در مقابل دشمن برشمرد.

امام جمعه نوشهر با تبریك عید مبعث گفت: مبعث از بزرگترین حوادث تاریخ بشر محسوب می شود و آغاز انقلاب ارزشها و مبارزه خستگی ناپذیر با ظلم و كفر می باشد.

وی بیان كرد: هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) ترویج احكام دین مبین اسلام، گسترش فضایل اخلاقی و تربیت اسلامی و انسانی كه راه مبارزه با ظلم را به مردم جهانیان نشان داد است.



1295/402