مشاركت گسترده مردم در انتخابات تجلي وحدت و اقتدار ايران اسلامي است

خوشاب – مشاور فرماندار و مسوول امور بانوان خوشاب گفت : مشاركت گسترده مردم در انتخابات تجلي وحدت و اقتدار ايران اسلامي است .

'معصومه میرزایی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تحقق حماسه سیاسی می شود .

وی با بیان اینكه دشمنان نظام و انقلاب از همه امكانات و تبلیغات رسانه ای برای برگزاری انتخاباتی سرد با مشاركت كمرنگ مردم استفاده كرده اند، اظهار داشت :حضور گسترده ما ملت ایران پای صندوق های رای مشت محكمی بر گزافه گویی های دشمنان و مخالفان نظام است .

وی با اشاره به توطئه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان، اظهار داشت : این انتخابات در موقعیت و زمان حاضر برای نظام جمهوری اسلامی سرنوشت ساز است.

وی اعتقاد محكم مردم ایران به دین مبین اسلام ،ولایت فقیه و دینی كه آنان نسبت به شهدا احساس می كنند را دلیل ایستادگی آنان در مقابل خواست دشمنان عنوان كرد.

مشاور فرماندار و مسوول امور بانوان خوشاب گفت : با وجود همه فشارهای استكبار ، توطئه ها و فتنه ها شاهد حضور گسترده ،با شور ، شعور و بصیرت مردم در همه صحنه ها بوده و خواهیم بود.

وی ادامه داد : ملت ایران بار دیگر با شركت در این انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیك گفته و حضور دشمن شكن آنان در پای صندوق های رای مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و استكبارگران جهانی خواهد بود.

میرزایی با اشاره به اهمیت انتخاب فردی اصلح در كنار حضور حداكثری، گفت : حضور حداكثری و آگاهانه مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح توسط آنان منافع ملی كشور را تامین و با تقویت اقتدار كشور در سطح بین المللی ، امنیت ملی را تضمین می كند.

7495/659