۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80696678
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: حضورحماسي در انتخابات بيانگر بصيرت بالاي مردم است

شهركرد- نماينده ولي فقيه درچهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد حضور حماسي مردم از ساعات آغازين در انتخابات را بيانگر بصيرت بالاي ملت دانست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمدعلی نكونام ' پس از انداختن رای خود در صندوق یكی از شعب اخذ رای در شهركرد ، گفت : مردم برای خلق حماسی سیاسی با حضوری پر شور از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می كنند.

وی در جمع خبرنگاران افزود: حضور حماسی مردم از همان ساعات ابتدایی زمان رای گیری جلوه ای از بصیرت بالای سیاسی است و این حضور حماسی مردم باعث شكست توطئه های دشمنان شده است.

حجت الاسلام نكونام گفت:حضور مردم چهارمحال و بختیاری در پای صندوق های رای در سطح كشور بی نظیر است و این استان در خلق حماسه سیاسی همواره پیشگام بوده است.

در زمان اخذ رای از نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد جمعی از روحانیون و ائمه جمعه و جماعات نیز حضور داشتند.

۶۳۷ هزار ۹۶۹ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد شرایط شركت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی هستند كه از این تعداد۳۱۲ هزار و ۶۰۴ نفر زن و بقیه مرد هستند.

هزار و ۸۷۰ صندوق در ۸۴۸ شعبه اخذ رأی در چهارمحال وبختیاری برای جمع آوری آرای شركت كنندگان در انتخابات پیشی بینی شده كه از این تعداد، ۳۰۶ شعبه شهری و بقیه روستایی است.

از مجموع شعب اخذ رای چهارمحال وبختیاری، ۶۷۸ شعبه ثابت و بقیه به صورت سیار آرا شركت كنندگان در انتخابات را دریافت می كنند.

7359/558/
۰ نفر