۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80696944
T T
۰ نفر
استاندار خراسان شمالي: مردم ايران به پاي اصول و نظام ايستاده اند

بجنورد - استاندار خراسان شمالي گفت: مردم ما از بدو پيروزي انقلاب اسلامي با حضور در تمام صحنه هاي نظام جمهوري اسلامي نشان داده اند كه به پاي اصول و نظام خود ايستاده اند.

'محمود احمدی بیغش' روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای بجنورد در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: امروز نیز مردم ما با حضور گسترده در انتخابات از اصول انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند كرد.

وی اضافه كرد: تبلیغات منفی دشمنان در مورد انتخابات تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و مردم ما بار دیگر حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب را محقق می كنند.

استاندار خراسان شمالی اظهار كرد: مردم این استان یك بار در 19 مهر 91 با استقبال از رهبر معظم انقلاب در سفر معظم له به این خطه حماسه خلق كردند كه آن حماسه دشمنان را ناامید كرد.

احمدی بیغش افزود: به یقین مردم در انتخابات 24 خرداد نیز با مشاركت گسترده در این رویداد سیاسی حماسه ای دیگر خلق می كنند و نام در ایران را در جهان طنین انداز می كنند.

وی اضافه كرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات در عرصه داخلی نیز موجب همدلی و وحدت تمام نیروهای داخلی و دلسوزان نظام می شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: علاوه بر آن خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد دشمنان را ناامید و تهدیدات و فشار آنان بر كشورمان را كاهش خواهد داد.

در استان ۸۶۷ هزار نفری خراسان شمالی ۶۰۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند كه ۱۶ هزار و ۴۵۰ نفر آنان را رای اولیها تشكیل می دهند.

برای رای گیری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی در این استان هزار و ۷۱ شعبه اخذ رای ساماندهی شده است. ك/3

2712/626
۰ نفر