۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 80697374
T T
۰ نفر
حماسه سياسي با حضور پرشور مردم  دزفول در صحنه انتخابات محقق شد

دزفول-مردم حماسه ساز و مقاوم شهر نمونه دزفول پايتخت مقاومت ايران اسلامي همگام با ساير هموطنان ايران اسلامي با حضوري پر شور و با نشاط در پاي صندوق هاي اخذ راي ، با تحقق حماسه سياسي سربلند شدند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شعب اخذ رای مردم دزفول بسیاری از شعب اخذ رای در شهرستان دزفول با ازدحام جمعیت مواجه شده و مردم در هوای گرم در بیرون از شعب اخذ رای به صف ایستاده اند.

فرماندار ویژه دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: موج جمعیت شركت كننده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول بیش از انتظار بوده و دست اندر كاران امر برگزاری انتخابات را در این شهرستان غافلگیر كرده است.

'عبدالرضا احسانی نیا' افزود: برای 150 شعبه اخذ رای شهری در دزفول به دلیل ازدحام جمعیت نیروی كمكی اعزام شده است تا كار رای گیری به دلیل هوای گرم منطقه با سرعت بیشتری انجام شود.

وی كمبود برگ تعرفه در ساعات میانی برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه را بی نظیر عنوان كرد و گفت: تاكنون در هیچ انتخاباتی سابقه نداشته كه در ساعات پیش از ظهر شعب با كمبود برگ تعرفه مواجه شوند.

گزارش ایرنا حاكیست زن و مرد، پیر و جوان با شور و نشاط و چهره های شاد و خندان با در دست داشتن شناسنامه و كارت ملی در شعب اخذ رای تجمع كرده و صف كشیده اند.

ناظر شورای نگهبان در شعبه 28 سید الشهدای صفی آباد دزفول ، حضور مردم در این شعبه و سایر شعب شهر صفی آباد را پر شور توصیف كرد و گفت: حضور جوانان در این دوره از انتخابات نسبت به دوره های گذشته پر رنگتر است.

'منصور روزه دار' افزود:كهن سال ترین فرد شركت كننده در انتخابات در شعبه سید الشهدای صفی آباد،پیرزن 97 ساله و جوانترین ها نیز رای اولی می باشند كه در پای صندوق های اخذ رای بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند.

رای گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای های اسلامی در 314 شعبه اخذ رای در دزفول همچنان ادامه دارد.7279/648