۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80705548
T T
۰ نفر
حضور حماسي مردم در انتخابات لبيك به مقام معظم رهبري بود

يزد - رئيس دانشگاه يزد گفت: حضور حماسي آحاد مردم در انتخابات اخير ،لبيك به فرمان مقام معظم رهبري و اهداف نظام اسلامي بود .

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، 'سیدعلی محمد میرمحمدی ' در جلسه شورای دانشگاه یزد با قدردانی از حماسه حضور ملت ایران در انتخابات افزود: انتخابات جلوه دیگری از امدادهای غیبی در مسیر سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود .

وی با بیان اینكه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اسلامیت نظام توأم با جمهوریت آن مورد تأكید و تكریم قرار دارد افزود: احترام به آرای مردم خیرات و بركات فراوانی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون برای این نظام و انقلاب به دنبال داشته است.

رییس دانشگاه یزد ، حضور حماسی مردم ایران در انتخابات اخیر را لبیك به ندای مقام معظم رهبری توصیف و خاطرنشان كرد: ملت ایران با این حضور حماسی نشان داد كه برخلاف همه تبلیغات سوء دشمنان به رهبر، نظام و كشور خود علاقه عمیقی دارند.

میبدی خاطرنشان كرد: از سوی دیگر حضور تمام سلایق در این انتخابات و تمكین آنان به قانون نشان داد كه بر خلاف تجربه تلخ فتنه سال 88 در این دوره همگان به جایگاه رفیع نهاد شورای نگهبان وقوف كامل داشته و رأی و نظر اعضای محترم این نهاد را به عنوان مرجع نهایی تأیید یا عدم تأیید صلاحیت ها كاملا پذیرفته اند كه این موضوع باعث شد تا جایگاه این نهاد حساس و مهم بیش از پیش ارتقا یافته و تحكیم شود.

رئیس دانشگاه یزد همچنین انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن روحانی به عنوان رییس جمهور آینده كشور تبریك گفت و اظهار داشت: بحمدالله كشور و نظام با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی ملت از یك پیچ بزرگ تاریخی بسلامت گذشت و ما باید پاسدار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

میبدی در پایان خاطرنشان كرد: برخی از افراد كج سلیقه و مغرض هم كه تعابیر خلاف واقعی را از این حماسه سیاسی بیان می كنند بدانند در سرزمین آقا امام زمان (عج) مادامی كه بیرق توحید و اسلام برافراشته است، هیچ چیز تغییر نخواهدكرد و سربازان آن حضرت همچنان در سنگر خدمت و پاسداری از كیان و ارزشهای والای این انقلاب توانمندتر از قبل ایستاده اند.ك2

7536/1968