۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 80708330
T T
۰ نفر
80 كودك بي سرپرست در دزفول از  خدمات حمايتي بهره مند شدند

دزفول - رييس اداره بهزيستي شهرستان دزفول گفت: از ابتداي فعاليت مركز نگهداري كودكان و نوجوانان بي سرپرست و بدسرپرست دزفول تاكنون 80 كودك و نوجوان از خدمات حمايتي بهره مند شده اند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شركت بهره برداری از شبكه های آبیاری شمال خوزستان ، ' سعید ایثاری ' در حاشیه بازدید مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی شركت بهره برداری از شبكه های آبیاری شمال خوزستان از مركز نگهداری كودكان و نوجوانان بی سرپرست دزفول افزود: هم اكنون 15 نفر تحت حمایت این نهاد خیریه هستند.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند نگهداری كودكان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در این مركز گفت: مركز نگهداری كودكان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست از سال 1379 زیر نظر بنیاد خیریه و صدقات جاریه امام خمینی (ره) دزفول و تحت نظارت اداره بهزیستی دزفول فعالیت می كند.

رییس اداره بهزیستی دزفول افزود: هدف اصلی مسوولان و مشاوران تربیتی این مركز ، آماده سازی افراد جهت ورود به اجتماع و نیز بازگشت افراد بد سرپرست به خانواده است.

وی گفت: بخش عمده هزینه های مركز نگهداری كودكان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست از طریق كمك های خیرین تامین می شود.

مدیر عامل شركت بهره برداری از شبكه های آبیاری شمال خوزستان نیز در این بازدید با تبریك اعیاد شعبانیه اظهار داشت: وجود مراكز خیریه نگهداری از كودكان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست موجب كاهش درد و نگرانی های این افراد و جبران كمبودهای عاطفی آنها می شود.

' غلامرضا صفرنژادی ' افزود: كمك های خیرخواهانه به چنین مراكزی وظیفه ای همگانی است و هر كس باید در حد توان ، به این مراكز كمك كند.

شركت بهره برداری از شبكه های آبیاری شمال خوزستان در این بازدید ، یك دست كامل تجهیزات ورزشی تنیس روی میز به مركز نگهداری كودكان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست اهدا كرد.7279/648