۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 80711702
T T
۰ نفر
فراخوان مسابقه فيلمنامه نويسي كانون پرورش فكري در گيلان منتشر شد

رشت - فراخوان چهارمين مسابقه فيلمنامه نويسي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در استان گيلان منتشر شد.

كارشناس روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان گفت: چهارمین فیلمنامه نویسی كانون با موضوع های 'سنت های قومی و بومی، سرزمین مادری، خلیج فارس و آزاد' در نظر گرفته شده است.

'اكرم السادات حسینی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: شناسایی استعدادهای جوان و ژرف اندیش از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی اظهار كرد: در این مسابقه، فیلمنامه ها در دو بخش 'داستانی و پویانمایی' كوتاه و بلند 'سینمایی' پذیرفته می شوند كه البته هر فیلمنامه تنها در یك بخش از جشنواره می تواند شركت كند.

كارشناس روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلان خاطر نشان كرد: آخرین مهلت ارسال آثار از سوی علاقه مندان برای شركت در این مسابقه اول مهر سال جاری و مراسم پایانی آن دی ماه امسال اعلام شده است.

وی گفت: بر اساس این فراخوان هر متقاضی می تواند حداكثر دو فیلمنامه را به دفتر جشنواره ارسال كند و هر فیلمنامه نیز باید در سه نسخه چاپ شده به همراه لوح فشرده آن حاوی فایل متنی 'word' ارسال شود.

وی تاكید كرد: علاقه مندان برای شركت در این مسابقه بایستی برگه درخواست شركت به همراه یك قطعه عكس سه در چهار، فیلمنامه ها در اندازه A4 را به صورت تایپ شده در یك طرف كاغذ را به آدرس تهران خیابان دكتر بهشتی خیابان خالد اسلامبولی شماره 26 مجتمع شهید ملك شامران امور سینمایی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كد پستی 1511647416 ارسال كنند.

كارشناس روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گیلان یادآور شد: پایگاه اینترنتی kanoonfilm.ir و پست الكترونیكی kanoonfilm.tolid@gmail.comبرای پاسخگویی به مراجعه كنندگان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار كرد: فرم كامل فراخوان چهارمین مسابقه فیلمنامه نویشی كانون در پایگاه خبری كانون به نشانیwww.kanoonnews.ir قابل مشاهده است. ك/3.

7286/ 603