۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 80725097
T T
۰ نفر

سريال ‌هاي قطعي ماه رمضان و ساعت پخش آن‌ها

۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 80725097
سريال ‌هاي قطعي ماه رمضان و ساعت پخش آن‌ها

تهران -.تلويزيون در ماه مبارك رمضان امسال به پخش سه سريال «مادرانه»، «خروس» و «دودكش» خواهد پرداخت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، طبق جدول پخش در نظر گرفته شده، اولین سریالی كه پس از افطار روانه آنتن می‌شود، «مادرانه» به كارگردانی «جواد افشار» است.

سریال «مادرانه» هر شب ساعت 21 از شبكه سه پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: «اردلان تمجید» 20 سال پیش، پس از‌‌ رها كردن نامزد سابقش «مریم»، با زنی متمول به نام «رعنا» ازدواج می‌كند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد، ولی مرد امتناع می‌كند.

«مهدی سلطانی»، «لعیا زنگنه»، «شقایق فراهانی»، «مهرداد ضیایی»، «عباس غزالی» و «هستی مهدوی‌فر» از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه دومی كه پخش خواهد شد، سریال «خروس» به كارگردانی «سعید آقاخانی» است.

این سریال طنز هر شب ساعت 21 و 40 دقیقه پخش می‌شود و «حمید لولایی»، «جواد رضویان»، «یوسف تیموری»، «اكبر اكبری مباركه»، «مرضیه صدرایی»، «سپند امیر سلیمانی»، «مهسا كریم‌زاده»، «ملیكا شریفی نیا»، «دانیال معصومی»، «سیروس میمنت»، «بهشاد شریفی»، «حمید لیقوانی»، «كریم قربانی»، «عاطفه قربانی» و «عزت الله مهر آوران» دراین سریال نقش‌آفرینی می‌كنند.

«خروس» روایتی است از زندگی پدری كه دچار مشكل غیرمنتظره‌ای می‌شود. این مشكل خانواده را به تكاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفكری دوستانش تلاش می‌كند تا چاره‌ای برای رفع این مشكل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها، مغز متفكر یك «خروس» است.

شبكه یك سیما نیز امسال با سریال «دودكش» به استقبال ماه مبارك رمضان می‌رود. این سریال به كارگردانی «محمدحسین لطیفی» در ایام ماه مبارك رمضان ساعت 22 و 30 دقیقه از شبكه یك پخش می‌شود.

سریال «دودكش» درباره دو خانواده است كه زندگی ساده‌ای دارند و یك قالیشویی را اداره می‌كنند، اما هر بار ماجرا‌ها و مسایلی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

«بهنام تشكر»، «هومن برق نورد»، «سیما تیرانداز»، «الناز حبیبی» و «نگار عابدی» از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

در این میان سری جدید مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز هر روز ساعت 19 از شبكه تهران پخش می‌شود. این سریال اپیزودی در هر قسمت راوی یك ماجرا است و كارگردان‌های مختلفی كار ساخت آن را بر عهده داشته‌اند.

در این میان شبكه تماشا نیز دو سریال را هر شب تكرار خواهد كرد. این دو سریال عبارتند از «خروس» و «دودكش» كه به ترتیب ساعت 23 و 24 به روی آنتن می‌روند.

همچنین تكرار مجموعه «مادرانه» به طور خلاصه روزهای جمعه از ساعت 8 الی 13 از شبكه سه پخش می‌شود.

مجموعه «خنده بازار» نیز ویژه ماه مبارك رمضان تولید شده و هر شب از شبكه سه سیما پخش خواهد شد.



** حضور «محمدرضا گلزار» در «عرق سرد» مسعود كیمیایی منتفی شد

پیش‌تولید فیلم سینمایی «عرق سرد» به كارگردانی «مسعود كیمیایی» آغاز شده و گروه این اثر سینمایی لوكیشن‌های مورد نظر فیلم را كه تمام سكانس‌های آن در تهران فیلمبرداری می‌شود، انتخاب كرده‌اند و كیمیایی همچنان به دنبال یك بازیگر مناسب برای ایفای یكی از سه نقش اول فیلمش است.

تاكنون حضور «مهناز افشار» و «پولاد كیمیایی» مقابل دوربین «علیرضا زرین دست» قطعی شده است و كیمیایی قرار است در صورت پیدا كردن بازیگران مرد و زن مناسب این فیلم را تا دو هفته آینده در تهران كلید بزند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این فیلم سینمایی قرار است طی دو هفته آینده جلوی دوربین علیرضا زرین‌دست برود.

پروانه ساخت «عرق سرد» با نام قبلی «كلید شكسته» خرداد ماه امسال صادر شد و پیش از این مسعود كیمیایی برای انتخاب بازیگر مرد مورد نظرش سه گزینه «حمید فرخ‌نژاد»، «مهران مدیری» و «رضا عطاران» را در لیست خود قرار داده بود كه ظاهرا بازیگر مرد مورد نظر كیمیایی باید جوان‌تر از گزینه‌های مطرح شده باشد و به همین دلیل این كارگردان قدیمی سینمای ایران به دنبال حضور محمدرضا گلزار در فیلم جدیدش بود كه این همكاری منتفی شده است.

«عرق سرد» داستان دو جوان را روایت می كند كه یك شب در یك باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می‌شوند و در دو راهی تصمیم قرار می‌گیرند، داستان این فیلم از یك نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

«عرق سرد» بیست ‌و هفتمین فیلم بلند سینمایی مسعود كیمیایی است.

فراهنگ(2)**9266**1601**