آذربايجان غربي موفق به كسب 11 رتبه برتر اولين دوسالانه بين المللي هنري كودكان و نوجوانان شد

اروميه - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي گفت: 11 رتبه برتر اولين دوسالانه بين المللي هنري كودكان و نوجوانان و پنجمين دوسالانه هنري اعضا مراكز كانون به اين استان رسيد.

فریدون سیدمصطفوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پانیذ ابراهیم ‌پور از مركز شماره یك ارومیه در رشته‌ خوشنویسی و رویان قادری از مركز شماره 2 مهاباد در رشته‌ عكاسی رتبه‌ برتر این دوسالانه را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار كرد: بر اساس رای هیات داوران سید محمدمهدی صادقی و ثنا انوری ازمجتمع شهید فرخی ارومیه، حمید رضا عرب‌زاده از مركز تازه ‌شهر در رشته‌ خوشنویسی، سیتا علیزاده از مركز پلدشت، مبین نجفی از مركز ماكو و فرناز دوست‌ رضاییان از مركز شماره سه ارومیه در رشته‌ نقاشی، ثنا منسوبی از مركز سلماس، رضوان بایزدی و هانا توحیدی از مركز پیرانشهر در رشته‌ سفالگری رتبه‌های تقدیری این دوسالانه را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: این دوسالانه در رشته‌های عكاسی، نقاشی، سفالگری و خوشنویسی توسط مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر تهران برگزار می‌شود.

سید مصطفوی ادامه داد: كانون آذربایجان غربی در سال 91 با ارسال 120 اثر نقاشی، 86 اثر خوشنویسی، 46 اثر سفالگری و هفت اثر عكاسی در این رقابت حضور یافت.

7125/581