۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 80730675
T T
۰ نفر
عمليات اجرايي مجتمع آبرساني زينكانلو -باغ محله فاروج تعطيل شد

فاروج - رييس اداره آب و فاضلاب روستايي فاروج گفت: به علت تخصيص نيافتن اعتبار، اكنون ادامه عمليات اجرايي مجتمع آبرساني 'زينكانلو - باغ محله'در بخش مركزي اين شهرستان تعطيل شده است.

'عباس حاتمی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: اجرای این طرح آبرسانی روستاهای 'زینكانلو، باغ محله و گرماب' پوشش می دهد.

وی خانوار زیر پوشش مجتمع زینكانلو - باغ محله را 120خانوار مشتمل بر 467 نفر اعلام كرد و افزود: تاكنون حفر یك حلقه چاه به عمق 15 متر و ساخت مخازن 100 مترمكعبی در روستاهای زینكانلو و باغ محله به پایان رسیده است.

وی همچنین از اتمام كار اجرای لوله گذاری مسیر خط انتقال از مخزن 'باغ محله' به طول چهار كیلومتر خبر داد و گفت: طول مسیر انتقال آب شش كیلومتر است و اكنون لوله گذاری مسیر باقی مانده به علت نبود اعتبار متوقف شده است.

حاتمی اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات مجتمع آبرسانی زینكانلو - باغ محله را تاكنون دو میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: برای تكمیل و بهره برداری از طرح مزبور نیاز به 11 میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان این كه از 54 روستای زیرپوشش شركت در این شهرستان 34 روستای آن مربوط به بخش مركزی است، افزود: امسال دو روستای 'ینگه قلعه' و 'صالح آباد' بخش مركزی این شهرستان نیز زیرپوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار می گیرد.

اكنون شركت آب و فاضلاب روستایی فاروج، 30 هزار و 172 نفر جمعیت در دو بخش مركزی و 'خبوشان' را زیرپوشش خدمات خود دارد. ك/3

7187/623