۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 80745184
T T
۰ نفر
پروژه مهر بستري مناسب براي بازگشايي مدارس است

بستك- مدير آموزش وپرورش بستك گفت: پروژه مهر بستري مناسب براي بازگشايي مدارس است.

به گزارش ایرنا، 'ناصر توكلی' روز یكشنبه در نشست ستاد اعضای پروژه مهر آموزش وپرورش شهرستان افزود: امسال برنامه های پروژه مهر باتوجه به تغییر ساختار نظام آموزشی آموزشی به چهار دوره سه ساله (3-3-3-3) بایستی هرچه مطلوب تر برگزار شود.

وی ضمن تشریح وظایف كمیته های ستاد، نسبت به فعال سازی و مستند سازی اقدامات كمیته ها، تشكیل نشست های منظم و نظارت برانجام فعالیت های ستاد مدارس تاكید كرد.

مدیرآموزش وپرورش بستك، برنامه ریزی وتعیین سیاست گذاری های راهبردی در راستای پروژه مهر، تنظیم دستور نشست های كمیته ها، پیگیری مصوبه ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت های پروژه مهر، ایجاد بستر مناسب و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید را از مهم ترین اهداف پروژه مهرعنوان كرد.

توكلی، اجرای مناسب پروژه مهر را با تلاش مضاعف و ثبت‌نام به موقع باتوجه به رعایت محدوده‌ها از اولویت‌های آموزش وپرورش دانست و از تمامی همكاران خواست كه در جهت هرچه بهتر اجرایی شدن آن با برنامه ریزی های دقیق و اصولی تمامی فعالیت ها براساس این ستاد انجام شود.

وی با اشاره به مسائل روز در زمینه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و سند تحول بنیادین خاطرنشان كرد: خلاقیت‌های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی باید با بهره‌گیری از منش معلمی تقویت شوند.

این مسوول، ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی و خرید تجهیزات را از مهم ترین اولویت های كاری آموزش وپرورش در فصل تابستان برشمرد و خواستار پیگیری آن از طریق برنامه های پروژه مهر و كمیته های مربوطه شد.

توكلی در پایان گفت: پروژه مهر به منظور برنامه ریزی، تمهید مقدمات و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید و همچننین مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسوولان، اولیا و دانش آموزان برگزار می شود كه یك روز خاطره انگیز برای دانش آموزان به یادگار خواهد ماند. ك/2

7195/668