۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80759148
T T
۰ نفر
روز قدس خواب خوش آمريكا و رژيم صهيونيستي را پريشان كرد

زاهدان- استاندار سيستان و بلوچستان گفت: روز قدس به عنوان نماد اتحاد و انسجام مسلمانان، خواب خوش آمريكا و رژيم جنايتكار صهيونيستي را پريشان كرد.

'حاتم ناروئی' روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده و پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام مستكبران و صهیونیستها انداخته است.

وی اظهار داشت: امام امت (ره) با درایت خاصی جمعه آخر ماه مبارك رمضان را روز قدس نامیدند تا منجر به اتحاد و انسجام مسلمانان و محو رژیم جنایتكار صهیونیستی شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان كرد: راهپیمایی روز قدس نماد اتحاد شیعه و سنی و سایر آزادیخواهان جهان علیه مستكبران و جنایتكاران شده است.

وی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت به نمایش گذاشتند.

ناروئی تصریح كرد: روز قدس روز حمایت مسلمانان جهان از باورهای مردم مظلوم فلسطین در رسیدن به آزادی و روز رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیستهای غاصب است.

وی ادامه داد: استكبار جهانی با تمام توان خود سعی در نابودی مردم فلسطین داشت اما بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی با اعلام روز جهانی قدس این توطئه استكبار را نقش بر آب كرده و مسلمانان جهان را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین متحد كردند.

وی اظهار داشت: خروش، شور و بصیرت و آگاهی ملت مسلمان ایران چراغی فرا روی مسلمانان جهان برای مقابله با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری كرد كه در آینده نزدیك با انسجام و اتحاد مسلمانان غده چركین و لكه ننگ صهیونیست از میان كشورهای اسلامی زدوده شود.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، مسوولان دستگاههای اجرایی، روحانیون شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم از میدان آزادی تا مصلای قدس زاهدان برگزار شد. ك/3

7307 / 653/ 1645
۰ نفر