۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80761786
T T
۰ نفر
دبير مهابادي به عنوان عضو كميته علمي كنفرانس ملي آموزش فيزيك ايران انتخاب شد

مهاباد - براي نخستين بار در منطقه شمالغرب كشور يك معلم مهابادي به عنوان عضو كميته علمي كنفرانس ملي آموزش فيزيك ايران انتخاب شد.

این دبیر فیزیك مهاباد كه 'سلیمان رسولی' نام دارد در چهارمین دوره انتخابات اتحادیه علمی آموزشی معلمان فیزیك كشور كه در تیرماه برگزار شد به عنوان نفر دوم اعضای شورای اجرایی اتحادیه انتخاب شد.

وی همچنین اولین دبیر فیزیك در آذربایجان غربی است كه به سمت شورای اجرایی این اتحادیه انتخاب شده است.

اعضای این شورا كه هفت نفر هستند، هر دو سال یك بار و با رای اعضای اتحادیه كه شامل تمامی دبیران فیزیك استان های كشور است انتخاب می شوند.

این اتحادیه كه تخصصی ترین و بالاترین مرجع برای فعالیت های علمی و آموزشی معلمان فیزیك كشور است هر سال كنفرانس ملی آموزش فیزیك ایران را برگزار می كند.

چاپ و نشر مقالات علمی و تخصصی آموزش فیزیك و تازه ترین روش های علمی آموزش فیزیك در ایران توسط این اتحادیه مورد بررسی و تایید قرار می گیرد.

اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیك ایران از سال 1381 فعالیت خود را شروع كرده و در راستای توانمندسازی و ارتقای حرفه ای معلمان با برگزاری نشست های علمی، كنفرانس ها، دوره ها، كارگاه ها و انتشارات علمی، پژوهشی و ترویجی خود به رشد آموزش علوم و بالاخص فیزیك در بین دانش آموزان و دبیران كمك می كند.

این معلم مهابادی كه هم اكنون دانشجوی دوره دكترای فیزیك هسته ای است سال گذشته نیز به عنوان معلم نمونه كشوری انتخاب شده بود.

7512/584/581