۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۷
کد خبر: 80763603
T T
۰ نفر
دو گروگان مياندوآبي پس از دو ماه اسارت در ايرانشهر آزاد شدند

زاهدان- ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان با دستگيري دو آدم ربا يك گروگان را پس از دو ماه به آغوش خانواده اش برگرداندند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: بدنبال دریافت نیابت قضایی از شهرستان میاندوآب مبنی بر ربایش فردی به نام 'محرم.ص' در پنجم خرداد ماه سال جاری پرونده این آدم ربایی و گروگانگیری روی میز كارآگاهان پلیس آگاهی گشوده شد.



سرهنگ 'علی ملكی آهنگران' افزود: با دریافت این نیابت قضایی كارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر به منظور رهایی این گروگان از چنگال آدم ربایان تحقیقات ویژه ای را در دستور كار خود قرار دادند.



وی ادامه داد: با تحقیقات فنی و تخصصی ماموران و با بررسی و تكمیل تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان میاندوآب دو فرد مظنون در این آدم ربایی به نام های 'قاسم .ع' و 'حمید.ع 'شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ایرانشهر بااشاره به اینكه از این دو مظنون دو قبضه سلاح غیر مجاز و دو دستگاه خودرو پراید كشف شد تصریح كرد: مشخصات خودروهای توقیفی با مشخصات خودروهایی كه گروگانگیری با آنان صورت گرفته بود مطابقت می كرد.

وی اظهار داشت: این دو مظنون كه در تحقیقات پلیس منكر هر گونه دخالتی در این آدم ربایی شده بودند در مواجه با شواهد و مدارك پلیس لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف كردند.

سرهنگ آهنگران گفت: همدستان این دو گروگانگیر بدنبال شناسایی و دستگیری این دو متهم وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها كردن گروگان در یكی از روستاهای شهرستان دلگان متواری شدند.

وی افزود: فرد ربوده شده با همكاری ریش سفیدان پس از دو ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر اضافه كرد: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضا این باند آدم ربایی ادامه دارد و به زودی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد. ك/1

653