۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴
کد خبر: 80763680
T T
۰ نفر
گروگان مياندوآبي پس از دو ماه اسارت در ايرانشهر آزاد شد

زاهدان- ماموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان با دستگيري دو آدم ربا يك گروگان را پس از دو ماه به آغوش خانواده اش برگرداندند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: بدنبال دریافت نیابت قضایی از شهرستان میاندوآب مبنی بر ربایش فردی به نام 'محرم.ص' در پنجم خرداد ماه سال جاری پرونده این آدم ربایی و گروگانگیری در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ 'علی ملكی آهنگران' افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی ماموران و با بررسی و تكمیل تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان میاندوآب، دو فرد مظنون در این آدم ربایی به نام های 'قاسم .ع' و 'حمید.ع 'شناسایی و دستگیر و از آنان دو قبضه سلاح غیر مجاز و دو دستگاه خودرو پراید كشف شد كه مشخصات خودروهای توقیفی با مشخصات خودروهایی كه گروگانگیری با آنان صورت گرفته بود مطابقت می كرد.

وی اظهار كرد: این دو مظنون كه در تحقیقات پلیس منكر هر گونه دخالتی در این آدم ربایی شده بودند در مواجه با شواهد و مدارك پلیس لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف كردند.

سرهنگ آهنگران گفت: همدستان این دو گروگانگیر بدنبال شناسایی و دستگیری این دو متهم كه عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها كردن گروگان در یكی از روستاهای شهرستان دلگان متواری شدند.

وی افزود: فرد ربوده شده با همكاری ریش سفیدان پس از دو ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر اضافه كرد: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضا این باند آدم ربایی ادامه دارد و به زودی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

653/245
۰ نفر