۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 80767111
T T
۰ نفر
رسانه ها مهم ترين ابزار آگاهي بخشي جامعه محسوب مي شوند

ايلام- مشاور استاندار و مدير كل روابط عمومي استانداري گفت: رسانه ها مهمترين ابزار آگاهي بخشي جامعه محسوب مي شوند.

'امیر حسین بهرامی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: رسانه ها با یك رویكرد اطلاع رسانی و انعكاس اخبار و اطلاعات نقش اساسی در روند تحولات جامعه دارند.

وی از رسانه ها به عنوان مهم ترین ابزار توسعه نام برد و افزود: اگر می خواهیم توسعه ای پایدار داشته باشیم باید حوزه رسانه و ارتباطات در ایلام بیشتر توسعه یابد.

وی از خبرنگاران استان به عنوان خبرنگاران فعال و تلاشگر در عرصه اطلاع رسانی نام برد و ادامه داد: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای بیان نقش رسانه در عرصه های گوناگون است تا ابعاد مختلف رسانه و نقش آنان بیشتر تبیین شود.

بهرامی گفت: قلم ها و نوشته هایی كه خداوند تبارك و تعالی بدان قسم یاد می كند جایگاه بس والا و ارزشمندی دارد كه نویسنده بایستی شان و جایگاه آن را حفظ كند.

وی بیان كرد: رسانه ها و مطبوعات نقش اقناعی افكار عمومی را بر عهده دارند لذا برای تحقق این نقش مهم و حساس خبرنگاران باید فعالیت خود را با ظرافت، دقت، صداقت و شفافیت لازم انجام دهند.

مدیر كل روابط عمومی استاندار ایلام رسانه را یك پدیده ضروری در جامعه امروز عنوان و تاكید كرد: توسعه و پیشرفت در دنیای امروز بدون رسانه امری سخت و تا حدودی محال تلقی می شود چرا كه دنیای امروز دنیای ارتباطات است.

وی، روز خبرنگار و سالروز شهادت مظلومانه شهید صارمی را به همه تلاشگران عرصه آگاهی، آزادی، آزادگی و عرصه امید و عدالت تبریك گفت. ك/3

7177/540