۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 80770396
T T
۰ نفر

حذف مشاغل كاذب، حافظ سلامت روحي شهروندان است

۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 80770396
حذف مشاغل كاذب، حافظ سلامت روحي شهروندان است

كرج-مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كرج اظهار كرد: حذف مشاغل كاذب، حفظ سلامت شهروندان را به همراه دارد.

'آرش یگانی 'روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، یكی از وظایف مهم سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كرج را ساماندهی و هماهنگ كردن مشاغل درون شهری عنوان كرد.

این مسوول با اشاره به اینكه آلودگی های بصری ایجاد شده توسط برخی مشاغل در روز بازارها زیبایی بصری شهر را به مخاطره می اندازد، بر ساماندهی این بازارها تاكید كرد.

وی با اشاره به اینكه به زودی در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كرج آیین نامه ای در خصوص ساماندهی روزبازارها مصوب خواهد شد، بیان كرد: هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه در زمینه ساماندهی مناسب صورت می گیرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كرج راهبرد ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده با پتانسیل بخش خصوصی و صاحبان صنوف را در زیبا سازی شهری و سلامت شهروندی مثبت و موثر دانست.

یگانی، اصلاح فرآیندهای اجرایی موجود به منظور جلوگیری از افزایش مشاغل مزاحم و آلاینده را یكی از وظایف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كرج ذكر كرد وگفت: تلاش برای كاهش روند رو به افزایش مشاغل غیر رسمی و كاذب امری ضروری است.

این مسوول افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده ای نزدیك شاهد زیبایی های بصری در خصوص روزبازارهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كرج خواهیم بود.ك/3

7410/ 691