۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۶
کد خبر: 80783437
T T
۰ نفر
ایرنا جایگاه مغز افزاری و راهبردی برای مدیریت كشور را دارد

شهركرد - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: ایرنا به واسطه رسالت رسانه ای و اصول حاكم بر فعالیت این رسانه، جایگاه مغز افزاری و كمك به تصمیم سازی راهبردی مدیران نظام را دارد.

به گزارش ایرنا، مجید امیدی شهركی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز شهركرد اظهارداشت: درمقوله رقابت رسانه ای، خبرگزاری جمهوری اسلامی را نباید با هیچ رسانه ای مقایسه كرد زیرا ایرنا به عنوان رسانه حاكمیتی نباید اسیر جریان ها و رقابت های مقطعی بین رسانه ای شود و شان راهبردی این رسانه در كمك به مدیریت كشور در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: رقابت های ناسالم رسانه ای به اعتماد مردم نسبت به رسانه ها صدمه می زند و فعالان این عرصه به خصوص در خبرگزاری جمهوری اسلامی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

امیدی شهركی تصریح كرد: خبرنگاران باید آگاهی و اطلاعات خود را دائما به روز كنند زیرا این حرفه از معدود حرفه هایی است كه در معرض قضاوت مستمر افكار عمومی قرار دارد.

مدیرعامل ایرنا گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی نهادی حاكمیتی است و دیگر رسانه های دیداری و نوشتاری در كشور نباید به ایرنا به چشم رقیب نگاه كنند.

امیدی شهركی تصریح كرد: بنا بر فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، خبرگزاری جمهوری اسلامی نبض نظام است و این خبرگزاری رسالتی خطیر و مسئولیتی سنگین در كشور برعهده دارد.

مدیر عامل ایرنا با تاكید بر امانتداری در جریان اطلاع رسانی خبرنگاران، گفت: حرفه خبرنگاری حرمت دارد و فعالیت در حوزه اطلاع رسانی در منظر دید مردم قرار دارد و باید شان حرفه ای خبرنگار و رسانه حفظ شود.

در این دیدار كاركنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز شهركرد مشكلات خود را با مدیر عامل ایرنا مطرح كردند.

7361/558/ 1449
۰ نفر