۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸
کد خبر: 80783461
T T
۰ نفر
رييس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولان خراسان شمالي انتخاب شد

بجنورد - مجمع عمومي ورزش هاي جانبازان و معلولان خراسان شمالي، عصر روز چهارشنبه رييس اين هيات ورزشي را براي مدت چهار سال انتخاب كرد.

به گزارش ايرنا در سومين نشست اين مجمع كه به رياست رييس فدراسيون جانبازان و معلولان و 17 عضو مجمع برگزار شد، 'حسن حسيني فخر' تنها نامزد رياست اين هيات ورزشي با 14 راي براي مدت چهار سال ديگر در اين سمت ماندگار شد.

مديركل تربيت بدني خراسان شمالي در اين نشست گفت: ورزشكاران جانباز و معلول اين استان حق بزرگي بر ما دارند و ما نيز طبق وظيفه در حد توان امكانات لازم را در اختيار اين قشر قرار داده ايم.

'علي روشن' اظهار كرد: طبق آمار در اين استان 10 هزار جانباز و معلول در بخش ورزشي فعاليت دارند و دو سالن نيز به صورت اختصاصي در اختيار اين قشر قرار گرفته است.

وي اضافه كرد: علاوه بر آن با تعيين برنامه تدويني ورزشكاران جانباز و معلول استان خراسان شمالي مي توانند از تنها استخر شناي اداره كل ورزش و جوانان استان نيز به صورت رايگان استفاده كنند.

روشن افزود: درخواست ما از فدراسيون جانبازان و معلواين مساعدت بيشتر مالي و امكانات ورزشي به ورزشكاران اين بخش بخصوص در استان خراسان شمالي است.

مديركل ورزش و جوانان خراسان شمالي گفت: با وجود امكانات موجود، به دليل كثرت ورزشكاران، امكانات ورزشي ما ناچيز است و انتظار داريم فدراسيون به اين استان محروم كمك بيشتري داشته باشد.

وي همچنين خواهان تامين اعتبار مورد نياز براي آموزش مربي و داور براي ورزش جانبازان و معلولان در استان خراسان شمالي شد.

رييس هيات جانبازان و معلولان خراسان شمالي نيز كمبود امكانات و مشكل مالي را علت اصلي كمرنگ شدن ورزش جانبازان و معلولان در اين استان دانست.

'حسن حسيني فخر' از اداره كل ورزش و جوانان و فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولان خواست تا در زمينه مالي و تجهيزاتي به رونق ورزش اين قشر در خراسان شمالي كمك كنند. ك/2

2712/626