۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80784399
T T
۰ نفر
29 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در آستارا به بهره برداری می رسد

آستارا ـ فرماندار شهرستان آستارا از افتتاح 29 پروژه عمرانی به مناسب هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

كیوان اسدپور روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله با آغاز هفته گرامیداشت دولت پروژه های متنوع عمرانی ، خدماتی و زیربنایی در شهرستان آستارا افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینكه برنامه های هفته دولت امسال از كیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود ، افزود: 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال در طول هفته دولت افتتاح می شود.

وی اضافه كرد: سال گذشته 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال افتتاح شده بود كه امسال با افزایش قابل توجه ، تعداد پروژه های افتتاحی بیشتر شده است.

وی افتتاح هفت طرح مسكن مددجویی كمیته امداد امام خمینی(ه) را از جمله طرح های قابل افتتاح عنوان كرد و ادامه داد: این خانه های مسكونی در روستاهای بخش مركزی و لوندویل افتتاح می شود.

وی اظهار كرد: شبكه برق در روستاهای خوش نگین كشفی ، سیفی هاماری ، هودول و نیز تقویت شبكه فشار برق در روستاهای باش محله لوندویل ، بالامحله هودول و روستای حیران به بهره برداری می رسد.

فرماندار آستارا از افتتاح استخر پرورش ماهیان خاویاری در هفته دولت خبر داد و افزود: این استخر در روستای قره سو و با همكاری اداره شیلات به بهره برداری می رسد.

اسدپور افتتاح سالن ورزشی رحیم محله لوندویل و نیز افتتاح طرح سالمسازی دریا و جاده سلامت را از جمله برنامه های هفته دولت در شهرستان عنوان كرد.

وی افتتاح مخزن بتنی 150 متر مكعبی و بهسازی دو دهنه چشمه آب در روستای كانرود را از جمله پروژه های این هفته ذكر كرد و گفت: این پروژه با همكاری اداره آب و فاضلاب روستایی و با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

به گفته اسدپور كارمندان نمونه ادارات شهرستان آستارا نیز روز چهارم شهریور در قالب جلسه شورای اداری در محل فرمانداری تجلیل می شوند.

وی در ادامه از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای دولت خبر داد و افزود: این آیین روز هفتم شهریور در مسجد آبروان برگزار و پس از این آیین ، مزار شهدای آستارا با حضور مسوولان شهرستان گلباران می شود.

وی گازرسانی به مسكن مهر معلولین ، ساماندهی گلزار شهدا ، افتتاح سردخانه همیاران آستارا ، زمین ورزشی روستای باغچه سرا ، افتتاح مزرعه پرورش كبك ، پل روستایی باش محله ، افتتاح كانون فرهنگی آل عبا را از جمله طرح های هفته دولت در شهرستان آستارا عنوان كرد.ك3

7105 / 535/ 603