۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۳۳
کد خبر: 80784642
T T
۰ نفر
فرماندار  خوي :  220 ميليارد ريال براي طرح هاي عمراني اختصاص يافت

خوي ، اروميه - فرماندار شهرستان خوي گفت: امسال براي اجراي طرح هاي عمراني اين شهرستان 220 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات استاني اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا غلامحسين عماري در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان خوي اظهار كرد: اين ميزان اعتبار كه 11 درصد سهم اعتبارات استان آذربايجان غربي را تشكيل مي دهد براي اجرا و تكميل بيش از 220 طرح در بخش هاي مختلف هزينه خواهد شد.

وي با تاكيد بر اولويت بخشيدن به طرح هاي نيمه تمام، از همه مسئولان خواست ، براي تكميل طرح هاي نيمه تمام خود از همه راهكارها استفاده كنند.

عماري اضافه كرد: توجه به نيازهاي شهرستان و رفع مشكلاتي عمراني كه در مسير رشد آباداني و توسعه آن وجود دارد ، از مهم ترين اموري است كه بايد به آن پرداخت.

وي با تشكر از تلاش‌هاي مسئولان ادارات شهرستان خوي گفت: اصل قرار دادن پيروي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در تحقق در فصل بعدي شعار سال همان حماسه اقتصادي، وحدت، تعامل و تلاش مسئولان همراه با خدمتي جهادگونه سبب پيشرفت و رشد بيش از پيش منطقه و توسعه و عمران و آبادي آن مي‌شود.

نماينده مردم شهرستان هاي خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي هم در اين جلسه با اشاره اي بر بررسي روند صلاحيت ها وزراي دولت يازدهم در مجلس شوراي اسلامي گفت: با پيگيري ها، اختصاص بودجه به فرمانداري هاي ويژه عملياتي شده است.

دكتر مويد حسيني صدر در ادامه سخنان خود در اين جلسه تكميل راه هاي اصلي و روستايي را از اولويت برنامه هاي اين شهرستان در اعتبارات امسال دانست و اظهار كرد: بيش از 30 ميليارد تومان اعتبار امسال براي تكميل و چهار بانده كردن جاده خوي با سلماس اختصاص يافته است.

در اين جلسه كه بمدت 3 ساعت طول كشيد اعتبارات تملك داريي سال 92 به مبلغ 220 ميليارد ريال به پروژه هاي دستگاه هاي اجرايي شهرستان تصويب شد.

7128/583