۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۱
کد خبر: 80822185
T T
۰ نفر
ترويج و تقويت فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه تمام دستگاه هاي اجرايي است

سنندج - استاندار كردستان ترويج و تقويت فرهنگ ايثار و شهادت را وظيفه تك تك مديران و مسوولان در نظام جمهوري اسلامي دانست و بر اهتمام در نهادينه كردن اين فرهنگ تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عليرضا شهبازي شامگاه چهارشنبه در چهارمين جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جوار مزار شهداي گمنام در سنندج، فرهنگ ايثار و شهادت را فرهنگي اسلامي و نشات گرفته از مباني نوراني دين اسلام و قرآن كريم دانست و افزود: همه ما وظيفه نشر و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را بر عهده داريم و بايد در راستاي آن تلاش كنيم.

وي با ارج نهادن به رشادت ها و جانفشاني هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: همين فرهنگ ايثار و شهادت بود كه رزمندگان اسلام را در برابر دشمنان به پيروزي رساند.

استاندار كردستان در ادامه سخنان خود خواستار مشاركت هرچه بيشتر مديران استان در جلسات اين شورا شد و افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و توجه به مباني هويت بخش از جمله اموري است كه همواره بايد مدنظر داشته باشيم.

شهبازي از تلاش‌ها و خدمات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در استان تقدير كرد و با اشاره به تشييع پيكر دو تن از شهداي گمنام در استان، افزود: بدون شك تشييع پيكر مطهر شهداي گمنام در شهرها و مناطق مختلف استان زمينه‌ساز نشر هرچه بيشتر ارزش‌هاي والاي نظام اسلامي و تقويت مباني هويت بخش در جامعه است.

مديران عضو شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت استان كردستان پس از اين جلسه به صورت جمعي پيكر پاك دو شهيد گمنام را تشيع و با آرمان‌هاي والاي شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس تجديد پيمان كردند.ك/3

7346/533