۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80838391
T T
۰ نفر

عفاف و حجاب وجه تمايز فرهنگ اسلامي با غرب است

۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 80838391
عفاف و حجاب وجه تمايز فرهنگ اسلامي با غرب است

شاهرود - مسوول بسيج جامعه زنان شهرستان ميامي گفت : عفاف و حجاب وجه تمايز فرهنگ اسلامي با فرهنگ غربي است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي سپاه شاهرود 'نسرين تاجيان ' در ديدار با خواهران حلقه‌هاي صالحين اين شهرستان با اشاره به محوريت اقدامات بسيج جامعه زنان در رابطه با عفاف و حجاب افزود : يكي از رسالت‌هاي مهم حلقه‌هاي صالحين حجاب و عفاف است و براي انجام اين امر مربيان، سرمربيان و سرگروه‌هاي صالحين بايد تلاش كنند.

وي در خصوص ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تاكيد كرد : مربيان حلقه‌هاي صالحين بايد به صورت چهره به چهره به ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اقدام كنند.

مسوول بسيج جامعه زنان شهرستان ميامي بيان كرد :مربيان از طريق جذب افراد در حلقه‌ها و مشاركت آنها در برنامه‌هاي پايگاه و از طريق ارتباط و تاثيرگذاري مثبت بر روي افراد با دلايل منطقي مي‌توانند در ترويج فرهنگ حجاب نقشي موثر داشته باشند.

تاجيان خاطر نشان كرد : ايجاد نمايشگاه‌هاي حجاب و عفاف يكي از راه‌هاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و آگاه‌سازي اقشار مختلف جامعه است.

مسوول بسيج جامعه زنان شهرستان ميامي با بيان اينكه انتخاب چادر به عنوان يك پوشش كامل فرهنگ ديني ما را از فرهنگ غربي متمايز مي‌كند، افزود : حفظ حجاب و عفاف مختص بانوان نيست و مردان نيز بايد در حفظ شئونات اسلامي كوشا باشند و در رعايت عفاف و حجاب در جامعه تفاوتي بين زنان و مردان وجود ندارد.ك/1

1496/608