۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 80842696
T T
۰ نفر
جمعي از مسوولان شهرري از آسايشگاه سالمندان كهريزك بازديد كردند

شهرري - جمعي از مسوولان و كاركنان ادارات شهرري روز چهارشنبه به مناسبت تكريم و بزرگداشت هفته سالمند،با حضور در آسايشگاه سالمندان كهريزك از اين آسايشگاه بازديد كردند.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه با حضور رييس، معاون سلامت و توانبخشي و مدير روابط عمومي آسايشگاه كهريزك همراه بود، بازديد كنندگان ضمن آشنايي با قسمت‌هاي مختلف آسايشگاه خيريه كهريزك، از نزديك با نحوه كارهاي مربوط به اين محل و همچنين زندگي سالمندان آشنا و با اهدا گل به مددجويان با آنان گفتگو كردند.

رييس دادگستري شهرستان ري به همراه رييس ناحيه يك آموزش و پرورش، رئيس تبليغات اسلامي و رئيس اداره بهزيستي شهرري به همراه شهردار و بخشدار كهريزك از جمله بازديد كنندگان آسايشگاه خيريه كهريزك بودند.

آسايشگاه خيريه كهريزك در سال 1351 به همت محمدرضا حكيم‌زاده لاهيجي مدير وقت بيمارستان فيروزآبادي شهر ري فعاليت خود را آغاز كرد.

آسايشگاه كهريزك در فضايي به وسعت 420 هزار مترمربع با 160 هزار مترمربع زيربنا، با بخش‌هاي بهداشتي، درماني، توان‌بخشي، آموزشي و امور فرهنگي و ورزشي در خدمت مددجويان بوده و در طول سال‌ها فعاليت، اين مكان همچنان به صورت غيرانتفاعي و با كمك‌هاي مردمي اداره مي‌شود.

703 /1600/
۰ نفر