۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 80845507
T T
۰ نفر
امام جمعه مهاباد: امنيت پايدار مهمترين نياز جامعه است

مهاباد - امام جمعه مهاباد با بيان آرامش و آسايش حاكم بر جامعه گفت: امنيت پايدار مهمترين نياز جامعه است كه بايد قدردان آن بوده و آن را پاس داشت.

به گزارش ايرنا، ماموستا قادر سهرابي روز شنبه در صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي اين شهرستان كه با حضور فرماندار و جمعي از مسوولان اين شهرستان برگزار شد، نيروي انتظامي را بازوان تواناي نظام در برقراري امنيت در جامعه دانست و اظهار كرد: بايد شكرگزار وجود اين امنيت در جامعه بود و از آن با تمام وجود صيانت و محافظت كرد.

وي با قدرداني از تلاش شبانه روزي نيروهاي خدوم انتظامي در برقراري امنيت و آرامش در جامعه گفت: نيروي انتظامي بايد امنيت را به شكلي براي جامعه به وجود آورد كه همه مردم به صورت ملموس اين امنيت را احساس كنند.

ماموستا سهرابي اضافه كرد: نيروي انتظامي از جايگاه حساس، ويژه و مهمي در جامعه برخوردار است و نقش مهمي در حراست و پاسداري از ارزش هاي نظام و دستاوردهاي انقلاب در كنار ديگر نيروها برعهده دارد.

وي فرهنگ‌سازي را يكي از وظايف مهم نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: امروزه تاثيرگذاري رفتارهاي فرهنگي در جامعه بيش از هر وقتي احساس مي ‌شود، زيرا دشمن جنگ نرم را در پيش گرفته و از اساسي‌ترين اهدافش نابودي فرهنگ نظام جمهوري اسلامي است.

امام جمعه مهاباد اضافه كرد: متاسفانه فرهنگ غرب وارد جامعه شده و فرهنگ و زندگي اقشار مختلف مردم را تحت تاثير خود قرار داده است از اين رو بايد با تقويت فرهنگ اسلامي و ترويج آن از نفوذ آن در لايه هاي مختلف جامعه جلوگيري به عمل آورد.

وي يادآور شد: ملت ايران بايد هوشيار باشند تا در جنگ نرم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب نيز همچون جنگ سخت آنان را نااميد و ناكام كنند.

در ادامه اين آيين از كاركنان ساعي نيروي انتظامي مهاباد و چند تن از خانواده هاي شاهد اين شهرستان با اهداي لوح قدرداني شد.

584/581