۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 80850886
T T
۰ نفر
دفترتحقيقات انتظامي استان مركزي ازپايان نامه هاي دانشجويي حمايت مي كند

اراك- رييس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: اين دفتر از پايان نامه هاي دانشجويي كه در راستاي ماموريت هاي ناجا باشد، حمايت مي كند.

سرهنگ سيد ' احمد خسروي' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان مركزي در اراك افزود: دانشجويان رشته هاي علوم اجتماعي و انساني در مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا و دانشجويان فني در مقطع كارشناسي مي توانند با ارائه پايان نامه هاي خود در راستاي ماموريت هاي نيروي انتظامي از حمايت هاي علمي، اعتباري و كسر خدمت سربازي بهره مند شوند.

وي بيان كرد: كسر خدمت براي اين دانشجويان در صورت تصويب در شوراي پژوهش فرماندهي انتظامي اين استان از دو ماه تا 24 ماه است.

رييس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: اقدامات تحقيقي و پژوهشي در اين دفتر با جديت دنبال مي شود و چهار سال است كه با نگاه ويژه در حوزه مطالعات 'دانشجو، نظم و امنيت' و حوزه جغرافيايي استان مركزي، فعاليت هاي علمي صورت مي گيرد.

سرهنگ خسروي اظهار كرد: از ابتداي امسال تاكنون 15 طرح پژوهشي در شوراي پژوهش فرماندهي انتظامي اين استان به تصويب رسيده و در دست اقدام است.

وي گفت: تاليف و ترجمه كتاب، انتشار فصلنامه دانش انتظامي استان مركزي و بسط و گسترش دانش در درون سازمان، از ديگر فعاليت هاي اين دفتر است.

رييس دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان مركزي اضافه كرد: پليس دانش بنيان يك واقعيت پوياست كه جامعه عمل پوشيدن به آن مستلزم فراهم شدن زيرساخت هايي است.

وي اضافه كرد: با پليس دانش بنيان، اجزاي سازمان به سلاح دانش برتر مجهز شده، و همه سطوح سازماني شاهد به كارگيري دانش كارآمد و اثربخش در فعاليت هاي جاري و برنامه اي مي شود.

سرهنگ خسروي با يادآوري بهره گيري ناجا از فناوري روز در كشف جرايم گفت: سازمان تحقيقات و مطالعات ناجا با هدف انجام مطالعه و تحقيق و جلب مشاركت نخبگان و دانشگاهيان تاسيس شده و در مدت زمان كوتاه توانسته به عنوان يك مركز مهم در محافل علمي مطرح شودك/3

7108/559