۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 80853330
T T
۰ نفر

نمایشگاه تخصصی استاندارد در همدان گشایش یافت

۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 80853330
نمایشگاه تخصصی استاندارد در همدان گشایش یافت

همدان - نخستین نمایشگاه تخصصی كالاهای استاندارد با حضور 90 واحد تولیدی و خدماتی شامگاه چهارشنبه با حضور مسوولان استانی در همدان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا مدیركل استاندارد همدان در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی استاندارد همدان از 17 مهر به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان دایر است.

'فرهاد تیموری' افزود: 90 واحد در این نمایشگاه حضور دارند كه این واحدها شامل 70 واحد تولیدی، هشت واحد آزمایشگاهی، پنج واحد بازرسی و خدماتی و واحدهای آموزشی هستند.

وی گفت: دو شركت بازرسی كه در تمامی نقاط كشور حضور فعال دارند در این نمایشگاه حضور دارند و تمامی واحدهای موجود در این نمایشگاه دارای پروانه استاندارد هستند.

وی اضافه كرد: اداره كل استاندارد همدان با برنامه ریزی برای راه اندای این نمایشگاه دنبال آشنا كردن مردم با كالاهای استاندارد و نحوه تولید اینگونه كالاها و نقش استاندارد در تولید كالای با كیفیت است.

وی افزود: شهروندان می توانند عیار طلای خود را در مركز دایر شده در این نمایشگاه تخصصی به صورت رایگان محك بزنند همچنین با شركت در مسابقه استاندارد از جوایز ویژه آن بهره مند شوند.

تیموری گفت: بازدید كنندگان همچنین با حضور در نمایشگاه با چگومگی كالیبراسیون نازل های سوخت، روند بررسی استاندارد بودن كالا در آزمایشگاه های همكار، مسایل ایمنی رعایت شده در نصب آسانسور از نزدیك آشنا می‌شوند.

وی اظهار داشت: مدیران كنترل كیفیت واحدهای تولیدی در غرفه ها حضور دارند و به تشریح تولیدات واحدهای خود می پردازند همچنین در این نمایشگاه زمینه معرفی انجمن مدیران كنترل كیفیت و جامعه كارشناسان استاندارد همدان مهیا شده است.

مدیركل استاندار همدان افزود: با توجه به تاكید رهبر فرزانه انقلاب بر ضرورت توجه به حماسه اقتصادی ، مسوولان واحدهای تولیدی باید پیام رهبری را پیوست فعالیت های خود قرار دهند.

مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی همدان نیز گفت: نمایشگاه استاندارد برای نخستین بار در غرب كشور در استان همدان گشایش یافت و سه هزار و 200 متر مربع فضای مسقف برای برگزاری این نمایشگاه در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفت.

'محمد رضا بیاناتی' با ذكر ضرورت ترویج فرهنگ استاندارد افزود: برگزاری نمایشگاه استاندارد و معرفی توانمندی و ظرفیت های استان تاثیر بسزایی در چرخه اقتصاد استان دارد.

7525/551