۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 80854068
T T
۰ نفر
وقوع سوانح رانندگي در محور نوشهر- رويان نگران كننده است

نوشهر - فرماندار نوشهر با ابراز نگراني از روند روز افزون سوانح رانندگي درمحور ارتباطي پرتردد نوشهر - رويان بر لزوم رفع نقاط حادثه خيز اين مسير ارتباطي تاكيد كرد.

'محمدعلي قمي' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، نداشتن علائم هشدار دهنده و چراغ روشنايي، استاندار نبودن دور برگردان ها، آبگرفتگي و مشخص نبودن موقعيت جاده در زمان بارندگي و هنگام شب را از جمله دلايل حادثه خيز بودن اين محور برشمرد.

وي با اشاره به بارندگي چند روز اخير و وقوع 23 فقره سوانح رانندگي در شهرستان نوشهر، گفت: بر اساس گزارش هاي دريافتي از سوي كارشناسان پليس راهور دراين حوادث رانندگي دستكم دو تن از سرنشينان خودروهاي عبوري جانشان را از دست دادند.

او افزود: هم اينك وضعيت اين محور ارتباطي به گونه اي است كه در زمان شرايط نامساعد جوي و بارندگي شديد همواره شاهد تلفات هستيم.

فرماندار نوشهر گفت: اكنون از طول بيش از 30 كيلومتري اين مسير ارتباطي عمليات روشنايي به طول حدود 10 كيلومتر از سوي پيمانكار در حال انجام است، ولي براي ايمن سازي جامع اين محور بايد فكر اساسي كرد.

وي افزود: در حال حاضر با پي گيري كارشناسان مربوط، علل و عوامل بروز سوانح رانندگي در اين محور شناسايي شد و در قالب كتابچه اي تدوين و قرار است بزودي در اختيار استاندار قرار گيرد.

محور نوشهر - رويان از محورهاي پرتردد و بسيار مهم غرب مازندران است كه به طور شبانه روزي تعداد زيادي از مسافران، گردشگران و حتي خودروهاي سنگين حامل باراز اين محور تردد مي كنند.ك/3

624/621/1654