۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80857831
T T
۰ نفر
مديرعامل منطقه آزادچابهار بر جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي تاكيد كرد

چابهار - رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ديدار با استاندار سيستان و بلوچستان با اشاره به جايگاه استراتژيك چابهار بر حمايت و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي تاكيد كرد.

به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ، در اين ديدار ' حامد علي مباركي ' با اشاره به ديدارهايش با سفراي كشورهاي هندوستان و افغانستان در روزهاي گذشته تصريح كرد: اين ديدارها به منظور تشديد همكاريهاي تجاري في مابين انجام شده است و اميدواريم با اعتماد و باوري كه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد به ما داشته با توان و همت بيشتري در راه دستيابي به اهداف سازمان كه همانا پيشرفت و تعالي زندگي مردم شريف است تلاش كنيم.

رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به لزوم همكاري هاي سازماني و استاني گفت: رشد احداث صنايع پتروشيمي در منطقه آزاد چابهار بي نظير است و اجرايي شدن آن به نقطه عطفي در اقتصاد منطقه جنوب شرق كشور تبديل خواهد شد كه علاوه بر ايجاد اشتغال دهها هزار نفر به مطرح شدن چابهار به عنوان يك بندر مهم صنعتي و تجاري بزرگ در ايران كمك شاياني خواهد كرد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد با تاكيد بر فراهم كردن تسهيلات براي فعالان اقتصادي داخلي و خارجي افزود: تسريع در روند ترانزيت كالا از چابهار به ميلك بسيار مهم است و ساخت پل دوم برروي رودخانه مشترك در مرز ميلك شهرستان هيرمند با افغانستان سرعت حمل و نقل در اين محور را دوچندان خواهد كرد.

' حاتم نارويي ' استاندار سيستان و بلوچستان نيز از زحمات حامدعلي مباركي در طول تصدي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تقدير كرد و گفت: استفاده از نيروهاي بومي در مناصب مديريتي بستر رشد و توسعه استان را بيش از پيش فراهم مي آورد و اميدواريم براي پيشرفت و توسعه منطقه اين قبيل تصميمات ادامه داشته باشد. ك/1

1744/ 653